אוסף מכוניות ביום ומתקלט בלילה, סיפור ההצלחה של אפרוג'ק

צוות האתר | 26.10.2014

שתפו את החברים

אוסף מכוניות ביום ומתקלט בלילה, סיפור ההצלחה של אפרוג'ק

הדיג'יי ההולנדי המצליח אפרוג'ק או בשמו האמיתי ניק ואן דר וול, הוא אחד הדיג'יים המוכרים והטובים בעולם. הוא כבר זכה להצלחה מזכייתו הראשונה בגראמי לרמיקס שעשה לשיר של מאדונה revolver לפני כמה שנים. ומאז הוא הספיק להופיע מסביב לעולם בפסטיבלים הגדולים ביותר, ואף להפוך להיות רזידנט קבוע במועדונים המוכרים של לאס וגאס. הוא אף הפיק שירים עם הזמרים המצליחים ביותר מביניהם סטינג, פיטבול, ויז קאליפה ועוד הרבה.

את כל ההצלחה הזאת הדיג'יי הצעיר עשה מאהבתו למוזיקה, כמו הרבה דיג'יים מצליחים אחרים. אך בניגוד לדיג'יים אחרים אפרוג'ק חי טוב מבזבוז כספו, שכולל נסיעות למסיבות והופעות של הזמרים והדיג'יים הטובים בעולם, ארוחות וטיסות יקרות והכי חשוב-קניית מכוניות לאוסף שלו.

האמן ידוע בתור חובב מהירות ואספן מכוניות, עם אוסף מרשים שכולל מכוניות במאות אלפי דולרים מביניהן דגמים של פרארי, רולס-רויס ואאודי. אהבתו לתחום כבר התחילה מגיל צעיר, עוד לפני שבכלל היה לו רישיון הוא היה משחק כל היום במשחקי מכוניות ומירוצים. כשקנה את המכונית הראשונה שלו, שהייתה מדגם סוזוקי סוויפט, הוא השתמש בה לנסיעה באירופה בשביל להגיע לכל ההופעות שלו והספיק לעשות מעל 100 אלף קילומטר בשנה, והוא אהב כל רגע.

אפרוג'ק עם הפרארי שהרס אחרי כמה שעות שקיבל אותה..
אפרוג'ק עם הפרארי שהרס אחרי כמה שעות שקיבל אותה..

אך עם כל המכוניות המהירות והנסיעות הארוכות, בסופו של דבר אפרוג'ק נקלע לתאונה קשה עם הפרארי שלו. למזלו, אפרוג'ק יצא ללא נזק, אך מכוניתו נהרסה לגמרי, דבר שציער אותו. הוא טוען שמכוניות הן יצירת אומנות בשבילו, בדיוק כמו המוזיקה, והעובדה שהוא הרס את יצירת האומנות הזאת לא שימחה אותו במיוחד.

מה שכן שימח אותו הייתה ההצלחה הגדולה שלו בשנת 2014. הדיג'יי המצליח דורג במקום השישי ברשימת הדיג'יים הכי מורווחים של השנה בעיתון forbes עם סכום של 22 מיליון דולר. בנוסף, הוא גם דורג במקום ה12 ברשימת הדיג'יים המצליחים בעולם במגזין הבריטי djmag, והפיק את האלבום הראשון שלו ‘forget the world’ שזכה להצלחה רבה. בקצב הזה נראה שאוסף המכוניות שלו יגדל עוד הרבה יותר.

אהבתם את האייטם? עקבו אחרינו עכשיו >>






נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם