amf

ADE: סקר 100 התקליטנים של DJ MAG חוזר ל-AMF

Nelly Weissfeld | 18.09.2024

שתפו את החברים

סקר 100 התקליטנים המובילים בעולם חוזר ל-Amsterdam Music Festival, המוכר לכולנו בשם AMF. לאחר הפסקה של שלוש שנים, טקס הפרסים היוקרתי יתקיים שוב בפסטיבל הגדול שיסגור את אירועי ADE בחודש הבא.

השנה, המגזין הבריטי הנחשב DJ Mag יפיק שידור חי נוצץ ממגוון לוקיישנים ברחבי העולם, שיכלול גם הופעות של התקליטנים המובילים. סיום המופע ישודר על הבמה המרשימה של AMF באמסטרדם, שם יוכרז התקליטן מספר 1 בעולם על פי מיליוני ההצבעות. לסיום הלילה המיוחד והדובדבן שבקצפת – התקליטן הזוכה יעלה לסט ניצחון מיוחד! יש לכם כבר ניחושים מי זה יכול להיות?

Amsterdam Music Festival הוא אחד מאירועי המוזיקה האלקטרונית המרכזיים במסגרת שבוע ADE. הפסטיבל המרהיב מארח מדי שנה את האמנים הגדולים בעולם ללילה בלתי נשכח של מוזיקה מחשמלת. בשנים האחרונות, האירוע מציג גיוון מוזיקלי רחב, ומזמין אמנים מז'אנרים כמו טכנו, האוס והארדסטייל, לצד הכוכבים הגדולים של ה-EDM שאנחנו מכירים ואוהבים.

ה-AMF מארח כ-40,000 חובבי מוזיקה מכל העולם, שמתאספים יחד לחוות את אחד מאירועי המוזיקה האלקטרונית הבולטים ב-ADE. מאות ישראלים מגיעים מדי שנה לאצטדיון יוהאן קרויף באמסטרדם, והפסטיבל נחשב לאחד הפופולריים ביותר בקרב הקהל הישראלי.

השנה, הליין-אפ המרהיב כולל אמנים מובילים כמו מרטין גריקס, טייסטו, מאדיקס, מרלון הופשטאד, שואוטק, טיטה לאו, וויד ו-Monocule (ניקי רומרו). בנוסף, הזוכה הגדול בסקר העולמי יצטרף לרשימה זו.

"לאחר ששידרנו את טקס ה-Top 100 DJs באופן עצמאי במשך שנתיים, עם הופעות מדהימות מתשע מדינות בחמש יבשות, אנו נרגשים להחזיר את רגע השיא ל-AMF בשנת 2024," אמר סיימון קלי, מנכ"ל DJ Mag. "אנו נרגשים לראות את שני האירועים האיקוניים האלה מתאחדים שוב, ולא יכולים לחכות ש-40,000 מעריצים יחוו את חשיפת ה-DJ מספר 1 בעולם על במת ה- AMF."

בשנה שעברה, סקר ה-Top 100 DJs חגג את יום הולדתו ה-30, והוא מהווה כיום אחד מהמדדים החשובים ביותר בעולם המוזיקה האלקטרונית.

לכרטיסים אחרונים ומידע נוסף

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על: ,

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם