כמיטב המסורת: האפטרמובי של טומרולנד חורף הושק, ואתם לא רוצים לפספס אותו.
הרכסים המושלגים של אלפ דואז' מעולם לא נראו טוב יותר- באחת עשרה דקות וארבעים שניות, הפקת טומרולנד הצליחה לסכם את החוויה העוצמתית שהכינו עבור חורף 2019. בחודש מרץ האחרון, 30,000 גולשים מאושרים לקחו חלק בהפקת הענק של טומורולנד חורף, זו שמהווה גם כמהדורת הבכורה של הפסטיבל הייחודי.
המתנה הנפלאה שמשאיר פסטיבל טומרולנד כזיכרון מחוויה שוברת שגרה כפי שהוא מציע לאלו הנכנסים בשעריו, סוף סוף הושק. לפני כשלושה ימים שוחרר הסרטון אשר עד עתה זכה ל-250,000 צפיות.
"Hymn of the Frozen Lotus"- זה הוא שמו של קו העלילה אשר עטף את הפסטיבל הראשון מסוגו בעולם. בשתי פעימות ובאמצעות שלל אטרקציות הכוללות מגוון מסעדות שף, שדרת חנויות, אולמות מקורים ובמות שלקחו חלק בסנסציה, טומרולנד חתמה את הניסיון הראשון שלה אי פעם ליצירת פסטיבל קונספט אחר מהמוכר לנו. אף על פי המחיר הגבוה לכאורה שהציב הפסטיבל, ההפקה הצליחה לשמר את הסטטוס קוו של המותג ולספק חוויה מרשימה אצל הבליינים שהגיעו מכל קצוות העולם.
אחד מהאלמנטים הבולטים ביותר שלקחו חלק בנסיקתו של הפסטיבל, מתבטא רבות במדרוני השלג עצמם. גם בסרטון האפטר מובי המפורסם, ההפקה לא הסתירה את העובדה כי בהפקת החורף הראשונה מסוגה, הם הציעו ללקוחותיהם לשכור ציוד ממותג ולגלוש במהלך השבוע באתר הסקי שמציע המקום. כפי הידוע לרבים, תקופתו של האירוע נחשבת לזמן מצוין עבור גלישה בהרים אלו.
לאור ההצלחה הכבירה של הפסטיבל, הפקת טומרולנד מיהרה להכריז כי הקונספט ימשיך בתנופתו ושהם מתכננים לשובו בשנה הבאה, בחודש מרץ. מעבר לכך, הם פירסמו כי ההרשמה המקדימה לאירוע היוקרתי תחל כבר באמצע חודש אוגוסט. על פי הפרטים הידועים כעת, למרות הביקוש הגבוה לחבילת נופש במתחם הפסטיבל, ההפקה לא מתכננת להגדיל את מספר המשתתפים באירוע.
לצד הצהרה זו, נזכיר כי פסטיבל טומרולנד פתח לראשונה את שעריו בשנת 2005, עבור 9,000 בלבד. במהדורת הקיץ האחרונה שלה מותג, השתתפו יותר מ- 400,000 אנשים.