זה לא סוד שכיום דיג'יים ומפיקי edm רבים מרוויחים כמויות כסף בלתי רגילות מהופעות ומסיבות מסביב לעולם, יש אמנים שאף עושים יותר מזמרים מצליחים.הסיפור האחרון ששמענו על כך היה השיא ששבר קלווין האריס שהופיע עבור מיליון דולר למסיבה.
לאחרונה אנו עדים לתופעה חדשה – חברות גדולות מתחילות לממן אמני edm מצליחים, בדיוק כמו שחברת beats מממנת את לברון ג'יימס ורולקס מממנת את טייגר וודס. דיג'יים רבים התחילו למשוך את תשובת הלב של החברות הללו ויזמו שיתופי פעולה איתן בממימונים של מוצרים שלהן.
כך, דיג'יים מוכרים מצאו דרכים יצירתיות לעשות סכומי עתק ממקומות שלא קשורים בכלל למוזיקה, למרות שלא נראה שהם נמצאים בקשיים כלכליים כלשהם.
לדוגמא, השמות שעלו לאחרונה לכותרות עם עסקאות הענק עם מותגים עולמיים הם אביצ'י וטייסטו, שאת כספם הצליחו להשיג דרך שיתופי פעולה עם חברות משקאות מוכרות כמו קוקה קולה ופפסי. הסכומים שהם עשו מהעסקאות הללו פשוט לא נתפסים, ויכולים להסתכם אפילו בכמה עשרות מיליונים.
ולא רק הם תפסו את הגל על חברות המשקאות, גם זמרים ואמנים אחרים שלא מעולם ה-edm ניצלו את ההזדמנות והרוויחו לא מעט כסף. במקום הראשון עומד טייסטו והסכמו עם חברת 7up שהגיע ל30 מיליון דולר, אחריו באה טיילור סוויפט שעשתה 26 מיליון דולר מdiet coke. בנוסף, אביצ'י והזמר Wycleaf Jean עשו 20 מיליון דולר מחברת coca cola בפרסום בכורה של הסינגל החדש שלהם 'Divine Sorrow' בקמפיין של החברה שנקרא RED, והרשימה רק ממשיכה ומפתיעה.
http://www.youtube.com/watch?v=xh3HPzNTTRk