המפיק סטיב איוקי הוא אחד מהאנשים העסוקים ביותר בתעשיית המוזיקה. הוא הקים את הלייבל שלו דים מאק כאשר היה בן 19 בלבד, היה מועמד לפרס הגראמי, ביים וכיכב ב-100 קליפים, כתב ספר זיכרונות על חייו, ועזר לכתוב ולשחרר סדרת ספרי קומיקס. הוא שיתף פעולה עם כל המי והמה של התעשייה דוגמאת BTS, סנופ דוג, ביל ניי, ג'ייג'יי אברמס ועוד רבים אחרים וכעת הוא מוסיף גם את התואר מנהל קריאיטיב של טיק טק לקורות החיים המרשימים שלו.
"זה מטורף שמותג כזה שגדלת עליו יודע מי אתה ומתרגש לעבוד איתך, " מספר איוקי. "כשרק נפגשנו בשביל לתכנן את הפרויקט הזה ביחד, רציתי להיות מעורב יותר מרק פרזנטור."
הטיק טק X-Freeze מיועד לתת תחושת רעננות חזקה יותר מהסוכרייה הרגילה, המותג שכבר בן למעלה מ-50 שנה, היה זקוק לפרזנטור חזק ומטורף בשביל לשמור על הרוח הצעירה שלו ומי יותר מתאים מאשר האיש והעוגות– סטיב איוקי.
"כל הקמפיין הזה מבוסס על אנרגיה אינטנסיבית, " הוא מספר. "אני חי בקצב ממש מהיר. החיים יכולים להיות מטושטשים לכן זה חשוב שאני אקבל את התמונה החזקה הזו לפני שאני קופץ מצוק באיביזה, צולל בקורסיקה או עושה צניחה חופשית בדובאי, וגם כל הדברים שעושים את הקריירה שלי. כל המעריצים המדהימים, ההופעות, האנרגיה והסיפורים. הדרך היחידה שבה אני באמת יכול לראות את הדברים האלה זה כשאני מסכם בשביל סדרת אינטרנט או קמפיין כמו זה."
לאיוקי נוח מאוד המקום של מנהל קריאטיבי כשזה מגיע ללייבל שלו. מאז ומתמיד הוא היה אחראי לפיצ'ים של הקליפים, עיצוב המרצ'נדייס והאופנה ועוד, אבל הוא מעולם לא עשה את התפקיד הזה עם מותג פרסומי. בקמפיין הנוכחי, איוקי לקח את המושכות ועיצב את הסצנות, ביים אותן וגם כיכב בהן. בנוסף, הוא ערך ובחר את התצלומים הטובים ביותר מהחיים האישיים שלו ותפס את הזוויות שמראות את החיים על הקצה כפי שהוא חווה אותם.
אבל אל תחשבו שסטיב שכח את הקריירה המוזיקלית שלו שאנחנו כל כך אוהבים, הוא בדיוק שיחרר את הסינגל החדש שלו Maldad יחד עם הזמרת הקולומביאנית מלומה. הוידאו כבר צבר מעל 2 מיליון צפיות ביוטיוב והוא גם חלק מהאלבום הרביעי והקרב שלו – Neon Future IV אשר עתיד לצאת במרץ הקרוב. איוקי מספר שזה האלבום העמוס ביותר שלו עד כה, "זה כמו שניים וחצי אלבומים". הוא טוען.
צפו בפרסומת ובראיון קצר עם הכוכב: