כחלק מקמפיין סיכום השנה המסורתי של ספוטיפיי, החליט שירות הסטרימינג המוזיקלי המוביל בעולם לתרום 500,000 דולר אמריקאי ל"ארגון מתחמי האירועים העצמאיים הלאומי" בארצות הברית (NIVA).
התרומה תועבר לכ-30 מתחמי אירועים אשר נפגעו אנושות מווירוס הקורונה שהשתיק את התעשייה כבר מתחילת שנת 2020.
בחודש אוקטובר, יצא ארגון NIVA בקמפיין #SaveOurStages על מנת לגייס כספים ועודד לחץ פוליטי להצלת אולמות האירועים ברחבי ארצות הברית.
מייסד NIVA, סטיבן סטרשיין מסר:
"בעוד ששנת 2020 מתקרבת לסיומה, תעשיית האירועים החיים נכנסת לחודש התשיעי ללא הופעות, ללא הכנסה, ללא תמיכה פדרלית וחובות בלתי נגמרים. מוזיקה זה מה שמחבר בין כולנו וכמו שספוטיפיי הראו לנו, זה מה שעזר לחברים שלנו, למשפחות שלנו ולקהילות שלנו, להתגבר על השנה הקשה הזו."
בנוסף לכך, שותפות חדשה עומדת לרקום עור וגידים בשבועות הקרובים בין אמנים מובילים בתעשיית המוזיקה אשר יספרו את הסיפורים שלהם וידגישו את החשיבות של הצלת הבמות שהם עצמם הופיעו עליהן. הרשימה המכובדת כוללת את אלישיה קיז, ליידי גאגא, צ'יילדיש גמבינו, דה וויקנד ועוד רבים אחרים.
סטרשיין ממשיך, "האמנים האהובים על כולם התחילו איפושהו, ואנחנו אסירי תודה לספוטיפיי שעוזרים לנו לספר את הסיפור שלהם. הסיפור של אמנים כמו ברוס ספרינגסטין, ליידי גאגא, דה וויקנד, דה סטרוקז ורבים אחרים החל על הבמות שהיום מתקשות לשרוד."