המנהל של דדמאוס: אלו הסודות שיהפכו אתכם לדיג’יים מפורסמים

Nelly Pavlovna | 26.08.2019 2781

שתפו את החברים

דין ווילסון הוא המנהל האישי של מפיק ודיג’יי העל הקנדי – דדמאוס, ומזה שנים שהוא מנחה ומנתב את הקריירה של המפיק והמסכה לטופ של הפסטיבל והליינאפים בעולם, כל זאת עם שמירה על האישיות והחזון האומנותי של הלקוח שלו.
ווילסון הוא המייסד והמנכ”ל של חברת הניהול המוזיקלית SEVEN20 ותחתיו עובדים מנהלים רבים שעוזרים לכישרונות צעירים ורעננים לפלס את דרכם אל עבר ההצלחה.
עם כמות המפיקים המטורפת בשוק רווי זה נראה שלהבליט את עצמך זה כמעט בלתי אפשרי.
כעת, ווילסון חושף מספר טיפים שיעזרו לכם להתבלט ולהזניק את הקריירה שלכם בעולם המטורף של המוזיקה האלקטרונית.

קודם כל, מוזיקה טובה

“אין מתכון מנצח של “תעשה את זה ותהפוך לכוכב מוזיקלי”. זה חייב להיות במוזיקה. אנחנו לא בעסקי הקידום והשיווק ובסופו של יום אנחנו בעסקי המוזיקה וזה הכל מתחיל משם.
זה לא משנה איך את מציג את זה, אם המוזיקה לא מהדהדת או מתחברת, אתה תוכל אולי להחליק את זה במשך כמה זמן, אבל אם אתה לא יכול להוציא מוזיקה טובה מאוד בלייבלים שונים ואולי בסוף בלייבל שלך – זה לא הולך לעבוד. אני מנהל בחור שלובש מסכה ענקית של עכבר, אבל זה לא התחיל ככה. המוזיקה חייבת להיות מדהימה”.

תפתחו את המותג שלכם באופן אותנטי

“אחרי שעברתם את שלב המוזיקה הממש טובה אז טוב מאוד, עכשיו האם יש לך את כל השאר? זו הקפיצה הגדולה הבאה, האם אתה יכול להיות מותג? יש לנו בחור בלייבל בשם i_o שהוא ממש גדול עכשיו. נורא קשה לשים את האצבע על הצליל שלו, אבל זה ממש הולך כי הדבר שלו התחיל מהמוזיקה, אבל יש לו גם את כל השאר. יש לו מותג נהדר. יש לו תוכן נהדר. יש לו ויז’ואלז נהדרים ויש לו מראה וגזרה מצוינים.
היו לנו הרבה לקוחות בעבר שממש התרגשנו מהם כי שמענו את המוזיקה, ואז החתמנו אותם ושחררנו את זה. ואז אתה פוגש את הבן אדם ומתחיל לדבר איתו על בניית המותג ואתה מבין שאין להם את זה.
אתה יכול לייצר את זה בשלבים כי זה נעשה כבר שנים, וחלק מהאנשים יגידו שיש כל מיני אמנים מובנים שכאלה ב-EDM שחיים ומתים לפי התקליט הבא שלהם, כי אין להם הכל. אין להם את המותג, את האישיות, את הנוכחות באונליין והמדיות החברתיות, את החזון היצירתי”.

דעו מה אתם רוצים ותעשו תוכנית

“ברגע שאיתרתי כישרון אז הדבר הבא זה פשוט לשבת איתם ולדבר. מה אתה רוצה? איפה אתה רואה את עצמך בעוד 3-5 שנים? איזה אמנים אתה אוהב בעצמך? באיזה במות אתה רוצה לנגן? יש לך רעיון הפקתי? יש לך רעיון כמה מוזיקה אנחנו רוצים להוציא? באיזה לייבלים היית רוצה להיות מוחתם?
אני חושב שזה לנסות להוציא מהם כמה שאפשר שילך למסמך שממנו אפשר להתחיל לעשות משהו יותר הגיוני. ואז יש לנו תוכנית, הנה מה שאנחנו רוצים לעשות בהתחלה. אתה לא יכול פשוט לראות שהתקליטים שלך עובדים טוב ואז לא לדעת מה לעשות הלאה”.

תשקלו הצעות בזהירות ותשיגו עורך דין טוב

“לחתום על עסקה זה קשה כי אתה מנסה לשקול אם זה טוב לקריירה שלך ולאן שאתה מנסה להתקדם, כי אתה הולך לקבל כסף, קידום יח”צ וכל דבר אחר. אבל אז אתה יכול להגיע לנקודה ולשאול את עצמך – איך אני יוצא מהעסקה הזאת ומשתחרר מהחזקה של עסקת תקליטים גדולה או עסקת קידום גדולה?
אני לא אומר שאנשים לא צריכים לחתום אצל חברות גדולות, בכלל לא. אבל תשיגו לעצמכם עורך דין, זה הדבר החשוב ביותר. תשיג לעצמך עורך דין מוזיקלי טוב ותקשיבו להם ולהנהלה. ואם אין לך מנהל, חשוב מאוד להשיג עורך דין שיסתכל על העסקה לפני שאתה חותם עליה”.

תהיו מוכנים לזוז במהירות

“האמנים האלה כולם מנגנים בהמון הופעות, נתקלים אחד בשני במטוסים, עובדים מהלפטופ וחולקים רעיונות באינטרנט. דברים קורים אונליין. הדברים הגדולים ביותר שקרו בקריירה של דדמאוס מעולם לא קרו באולפן. שיתוף הפעולה שלו עם קסקייד I remember היה באינטרנט, Ghosts ‘n’ Stuff עם רוב סוויר היה באינטרנט, Monophobia היה באינטרנט. זה לא שאם רוצים לעשות אלבום אז מביאים את כולם אל הבית שלך. זה שלמישהו יש טראק והוא שולח לו וההוא שולח בחזרה וזהו זה מוכן ומוציאים את זה בלייבל. הטכנולוגיה שאיתה מייצרים מוזיקה אלקטרונית מאפשרת לכולם להיות זריזים”.

אבל היו סבלניים

“סבלנות זה דבר קשה, אני אהיה כנה. זה הדבר הכי קשה בניהול, כשאתה מאמין במשהו אבל אתה מתקשה לגרום לאנשים אחרים להאמין בזה, לקנות, לעשות סטרים ואז אתה מפקפק בעצמך.
מה שאני אומר לכל המנהלים הצעירים וללקוחות שלהם זה שאם אתה בעל תשוקה ואתה מאמין בזה, ואתה עושה את הדברים נכון ויש לך תוכנית, אז היצמד לתוכנית. פשוט תמשיך להוציא את האמן שלך החוצה שיעשה מוזיקה, יתחבר, יבנה את בסיס המעריצים שלו ויעשה דברים באופן חכם”.

תפעלו על פי נקודות החוזקה שלכם

“זה דבר אחד שלמדתי מדדמאוס. זה היתרונות שלך ולא של אף אחד אחר ולכל אחד יש יתרונות שונים. אנשים שממש אוהבים טכנולוגיה הרבה פעמים מרגישים לא בנוח בעין הציבורית. דדמאוס לא אוהב להתעסק עם עיתונאים אבל מה שהוא כן יעשה זה יתקין 5 מצלמות באולפן וישב שם 18 שעות ביום וייתן לכולם לראות מה שהוא עושה. זה מה שנוח לו ומה הוא מרגיש בטוח וחזק לעשות. וזה הוא עובד על פי נקודות החוזקה שלו”.

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם