לאחר ההצלחה הגדולה של האלבום- Disclosure , הצוות האלקטרוני המופלא מבית הממלכה המאוחדת, ממשיכים לפתח את קו האופנה המרשים של השניים בקמפיין משותף עם אפליקציית "Treeapp"- קמפיין מקסים אשר תומך באיכות הסביבה-באופן אקטיבי ומקורי.
לא קרו הרבה דברים טובים בשנת 2020- וכאן בדיוק נכנסים לתמונה האחים הבריטים ומשנים אותה לגמרי.
הסיפור שלנו מתחיל כבר בחודש אוגוסט האחרון, בו השניים שיחררו את אלבום הסטודיו השלישי שלהם, Energy. האלבום עשה גלים בתעשייה כאשר הביא לעולם את שחרורם הרשמי של 11 טראקים מצוינים, אך זכה למעמד מיוחד בקרב בכירי התעשייה כאשר קיבל מועמדות לפרס גראמי בקטגוריית "אלבום הדאנס\ האלקטרוני הטוב ביותר" במסגרת טקס פרסי הגראמי של 2021.
כעת, כארבע חודשים לאחר שחרורו של האלבום המדובר, קו האופנה של מותג הבריטי- "Big Tree ENERGY", אשר יצא בעקבותיו- נמצא בתנופה אדירה. לפני כשבועיים יצאו המפיקים בהודעה על הקמת קמפיין משותף לצד אפליקציית Treeapp, אפליקציה מוערכת ומוכרת באירופה, המאפשרת לכל אחד לנטוע עץ ובחינם.
With UK National Tree Week kicking off this Sat, we're excited to announce our new partnership with the tree planting app, @treeapp_uk ….. pic.twitter.com/TLWg4j3IWL
— Disclosure (@disclosure) November 27, 2020
במסגרת הקמפיין, הצדדים הפיקו חולצה מרשימה, ממותגת ואופנתית, שבכל רכישה של מעריץ או תומך, ינטע עץ בממלכה המאוחדת בשמו. ישלח באמצעות אריזה מתכלה מיוחדת שנוצרה לשם המטרה ויעוטר בכיתוב "החולצה הזו נטעה עץ". הקמפיין התבצע במסגרת מבצע אשר הוצג לראשונה ברשת החברתית למשך שבוע, אף לאור ההצלחה האדירה, נדמה כי הוא עתיד לחזור בכל רגע.