האלבום השישי של ליידי גאגא, קרומטיקה, יצא לפני כחודש וכעת, לאחר שהיה למעריצים מספיק זמן להאזין ולהתאהב באלבום, הגיע הזמן לפרש אותו בעזרת הכישרון היצירתי שלכם.
נשמע מוזר? בכלל לא!
זוכרת הגראמי ליידי גאגא חברה לענקית התוכנה אדובי (Adobe) והיא מזמינה את המעריצים שלה לעצב את הפירוש שלהם ליצירות האמנות באלבום בעזרת התוכנות של אדובי הכוללות את פוטושופ, אילוסטרייטור, ספארק ועוד.
המתמודדים יוכלו ליצור הכל החל מדיוקנים עצמיים לייצוג אבסטרקטי של העיצוב של קרומטיקה.
"האפשרויות הן בלתי מוגבלות, בדיוק כמו הדמיון שלכם."
נכתב בפוסט של אדובי.
"במשך השנים, המעריצים שלי הציגו את האהבה והיצירתיות שלהם באמצעות האמנות ותמיד גרמו לי להרגיש כל כך שמחה ומובנת. אני לא יכולה לחכות ולראות מה קרומטיקה מייצגת עבורם."
כותבת ליידי גאגא.
הזוכה המאושר במקום הראשון יקבל פרס כספי של 10,000$ וגם הדפס איכותי של העבודה שלו יחד עם חתימה של ליידי גאגא.
בנוסף, המקום הראשון יקבל מנוי של 12 חודשים ל – Adobe All-Apps Creative Cloud הכוללת את התוכנות היצירתיות המובילות של אדובי.
תשעת המקום השניים יקבלו כל אחד – 400$, פוסטר חתום של ליידי גאגא ומנוי של 3 חודשים לתוכנות של אדובי.
לצערנו הרב, התחרות רק פתוחה לתושבי ארצות הברית, בריטניה, קנדה (ללא קוויבק), צרפת, גרמניה ויפן. לכן, אם יש לכם דרכון זר, תוכלו להגיש את המועמדות שלכם עד ה-21 ליולי, 2020.