בתוך חמש שנים בלבד, הכישרון הצעיר, פליקס דה לאט, הפך לאחד מהשמות ששום במה מרכזית לא יכולה לאפשר לעצמה להפסיד. בעוד שהוא מנהל מותג מוזיקאלי משגשג, לייבל אישי פורץ דרך ואפילו קו אופנה שלא היה מבייש מעצבים בעל שם עולמי- לוסט פריקווינסיז מגשים את החלום הרטוב של כל מפיק מצליח, ויותר מממנו. בואו להכיר את סיפור ההצלחה הבלגי, לוסט פריקווינסיז.
לוסט פריקווינסיז- או בשמו הפחות מוכר, פליקס דה לאט, הוא מפיק ודייג'י בלגי בן 25. כשהחל את המסע לפסגה, הוא בטח לא שיער שינצח על במה קטנה בטומרולנד- בטח שלא באמצעות הכישרון החביב שלו לקחת שירים אולמוניים ולהפיח בהם רוח חיים חדשה באמצעות מתיחת פנים מרעננת באולפן הביתי. כך קרה כאשר הוא נתקל בשיר של זמר קאנטרי מוכשר בשם אסטון קורבין. השיר שלו, "Are You With Me", תפס את תשומת ליבו של פליקס, שבאמצעות הסגנונו האישי והייחודי, הפך את השיר שזכה למספר חשיפה של כמה מיליונים אחדים ביוטיוב ללהיט שמסרב לרדת מראשי המצעדים עם 285,000,000 האזנות.
לפני: פחות תפס, "Are You With Me" המקורי.
אחרי: להיט בינלאומי שהפך לאורח קבוע בתחנות הרדיו העולמיות.
האיש שלא הצליח להתעלם מהתופעה החדשה, היה מרווין טליילי והלייבל של ארמין ואן ביורן– ארמדה. בחודש אוקטובר של שנת 2014, טליילי מיהר להחתים את האמן ולשחרר את הסינגל- שהפך לדריסת רגלו הראשונה של הדיג'יי האנונימי בעולם המוזיקה האלקטרונית. שלושה חודשים לאחר מכן, בתחילת 2015, שם האמן התנוסס בראשי המצעדים של בריטניה, בלגיה, אוסטרליה, צרפת, הולנד, גרמניה ועוד מדינות רבות. מעבר להשמעות המרובות, הרימיקס זיכה את פליקס במעמד חתן פרסי "להיט הדאנס הבינלאומי" ו- "להיט השנה", בטקס פרסי "Echo" הנחשקים.
בהנחיית ארמין ולצד אנשי מקצוע מנוסים, המשיך לוסט במלאכתו. הוא מיקסס את הסינגל של מייג'ור לייזר, "Cold Water" ואף הפיק את "Beautiful Life" לצד סנדרו קוואצה, ווקליסט מפורסם במיוחד שעבד רבות לצד אביצ'י המנוח. השיר קטף 23,000,000 מליוני צפיות ביוטיוב ואף שומש כחלק מפס הקול של האפטרמובי המיתולוגי של טומרולנד באותה שנה.
הראשון לפני הסערה הגדולה, "Beautiful Life".
קצת לאחר הבטחה שהבטיח לבסיס מעריציו, שנצבר במהירות מפתיעה- המפיק שחרר את אלבומו הראשון- "Less Is More". באלבום הבכורה נחשף המגה להיט הבא של היוצר- " Reality". עם 200,000,000 צפיות נוספות והרבה שבחים שהגיעו השחרור של האמן שלא איכזב- לוסט פריקוונסיז ביסס את שמו בתעשייה לאחר רק כמעט שלוש שנים מרגע התחלת המסע. ובאשר לאלבום ככלל? הוא זכה בתור אלבום השנה על ידי IMPALA.
כשהוא ממשיך לככב על מגוון במות וארצות שנחשפו ליוצר- בשנת 2018, אחרי מפגן יכולות יצירה מרשים לצד כישרון מיקסוס נדיר שסיפק באלבום, פתח לוסט את הלייבל האישי שלו- מיני לייבל שנמצא תחת הלייבל הענק של ארמין. בסיועו המתמיד של חלות הטראנס, לוסט הכריז על פתיחתו של- " Found Frequencies". פרק זה יהיה משמעותי במיוחד לחייו המקצועיים. הוא הגדיר אותו בתור "בית עבור המוזיקה הייחודית שלו ושל כל המפיקים והכשרונות הבאים של הסצינה". מאז ועד היום, בכל גרסת קיץ של פסטיבל טומרולנד הידוע- לוסט לא רק מופיע על הבמה המרכזית של הפסטיבל, אלא גם מריץ את אחת מהבמות הקטנות המפורסמות בתולדות האירוע, בה מנגנים האמנים הנבחרים מהלייבל של האמן.
אחת מהופעות השיא שערך בבמה הקטנה המכונה על שמו- במת " Lost Frequencies & Friends".
לצד ההצלחה המדהימה שהשיג בפרק זמן קצר במיוחד, הקים לוסט את קו המוצרים האישי שלו.
המותג שלו מעצב בגדים עבור גברים ונשים כאחד, לצד אביזרי אופנה ייחודיים כמו שעון כיס מוזהב בו מככב הלוגו המפורסם של המותג מבלגיה.
https://shop.lostfrequencies.com/
לאחר שנבחר להופיע כהופעה מרכזית בפסטיבל החורף הראשון בתולדות טומרולנד, לוסט פריקווינסיז הוגדר כהצלחה מסחררת. בנקודת השיא של הקריירה, פליקס הולך לחגוג את ביקורו השלישי בארץ ישראל בתחילת חודש יוני הקרוב במועדון הדזרט היוקרתי בראשון לציון. מכירת הכרטיסים, כמו האמן- בשיאה.