במדינה הזו מאשרים הופעות עם 2,500 איש

Nelly Weissfeld | 8.07.2020

שתפו את החברים

וירוס הקורונה פגע מאוד בתעשיית הפסטיבלים והמועדונים העולמית וטובי המוחות יושבים וחושבים על איך ניתן יהיה להמשיך לחגוג לפחות קצת, וזאת מבלי לסכן ולפגוע בציבור. אז לאחר שהופעות דרייב אין הפכו לצורת בידור רגילה אך גם מעט מאכזבת (אם לומר את האמת), הגיע הזמן לצעד הבא. וכך, בבריטניה נחשף השבוע האצטדיון הראשון מסוגו לאירועי מוזיקה עם ריחוק חברתי אשר מסוגל לארח 2,500 מבקרים.
הארנה, בשם Virgin Money Unity, עומדת להיפתח בעיר הצפונית ניו-קאסל בחודש אוגוסט ומובטחת בה הנאה מוזיקלית עם אמנים מהשורה הראשונה עם ההגנה המקסימלית מפני נגיף הקורונה.
המבקרים יתבקשו להגיע עם רכב שיחנה לפחות שני מטרים מרכבים אחרים, לאחר מכן אנשי הצוות יובילו כל קבוצה אל האזור שלהם באיצטדיון, שגם הוא נמצא לפחות שני מטרים משאר האנשים.
ניתן יהיה להזמין מראש אוכל ושתייה וזה יוגש לאזור האישי של כל קבוצה במהלך ההופעה. השירותים יופעלו כנתיב חד סטרי וכל הצוות באירוע ילבש מסכות.

"אנחנו לא יכולים להיות בלי מוזיקה בזמנים האלה ולכן כל המחשבות שלנו נתונות לאיך נוכל להחזיר את המוזיקה לקהל הבריטי באופן בטוח ואחראי."

מספר סטיב דיוויס, היחצ"ן של חברת האירועים.

אך מסתבר שהבריטים אינם הראשונים שהגו את הרעיון הייחודי. גם בעיר קולון שבמערב גרמניה הפכו איצטדיון לאירוע "בטוח מפני קורונה" בקונספט דומה. הראשון לנגן בהופעה הזו בסוף חודש יוני היה המפיק ההולנדי דון דיאבלו וכעת מצטרפים לחגיגה אמנים נוספים כמו Yellow Claw, W&W, Da Tweekaz ועוד רבים וטובים.

האם נראה עוד אירועים כאלה בעולם וגם בישראל?

צפו בסרטון של האירוע עם דון דיאבלו:

קרדיט תמונה: groundland

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על: ,

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם