מוזיקה אלקטרונית שחובה לשמוע לפני ש–2018 נגמרת

Nelly Weissfeld | 27.12.2018

שתפו את החברים

2018 היתה שנה מלאה במוזיקה משובחת ובטראקים בלתי נשכחים שאנחנו הולכים לשמוע בפסטיבלים ומסיבות רבות גם בשנה הבאה.

בעוד שיש מגוון מצעדים רבים ושונים, אנחנו מביאים לכם את מצעד 20 הטראקים של 2018 כפי שדורגו על ידי מאזינים ברחבי העולם

Seven Lions, SLANDER & Dabin – First Time


שיתוף פעולה מוצלח של השלושה. "First Time" הוא טראק עמוק ומרגש ודילן מת'יוס מספק ליווי קולי מושלם שנותן למאזין הרגשה פסטיבלית למדי.

Armin Van Buuren pres. Rising Star – Just As You Are


מי שמתגעגע ל"ארמין של פעם" – בהחלט יאהב את הטראק הזה. השיר נותן הרגשת טראנס סטייל שנות ה-2000 בקריירה המוקדמת של ארמין ואן ביורן. פיורה מספקת ליווי קולי יפיפה שמתאים בצורה מושלמת לטראק המקפיץ. אנחנו לא יכולים לחכות ולשמוע אותו בפסטיבל!

Yotto – The One You Left Behind


יוטו, המפיק היפני הוא אחד מהמוזיקאים המוכשרים ביותר שפרצו בזמן האחרון. הוא חביב מאוד על Above & Beyod ומככב כמעט בכל אירוע Anjuna בעולם. הטראק הזה לקוח מאלבומו האחרון והמוצלח – Hyperfall.

Valentino Khan – Lick It


טראק הפסטיבלים המושלם – Lick it של ולנטינו קאן. אפשר רק לדמיין דיג'יי כמו סלבטורה גנאצ'י מנגן את הטראק הזה מהבמה המרכזית לצד עינטוזים ונענועי ישבן. מומלץ לא להאזין לזה עם ההורים ליד.

Martin Garrix – High on Life (feat. Bonn)


הדיג'יי מספר אחד בעולם על פי מגזין מאג- מר מרטין גריקס ההולנדי, מצליח להפוך כמעט כל טראק שלו ללהיט מיידי בפסטיבלים ומסיבות. הופעת הבכורה של High on Life התקיימה בפסטיבל טומורולנד 2018 ותגובת הקהל לשיר היתה אדירה. ללא ספק להיט גם בעונת הפסטיבלים הבאה.

Above & Beyond and Spencer Brown – Long Way from Home


Above & Beyond חוו שנה מוצלחת במיוחד והם אף מועמדים לפרס הגראמי הנחשב. את הטראק הזה הם הפיקו יחד עם ספנסר בראון המוכשר והוא נותן לנו את השילוב המיוחד של טראנס והאוס שההרכב כל כך טוב בליצור.

Enrico Sangiuliano – Symbiosis


כמובן שלא שכחנו את ז'אנר הטכנו האהוב על רבים וטובים. הטראק הזה של אנריקו סנג'וליאנו הוא להיט כובש ומקפיץ שיחד עם צידו האפל גורם לנו לרצות לרוץ לפסטיבל Awakenings הקרוב.

Above & Beyond – Rocket Science


עוד טראק מוצלח של השלישייה הבריטית-פינית המוצלחת. הטראק הבא הוא יצירת טראנס מדהימה ומרוממת. אין ספק שהטראק הזה ישמח אתכם ביום קודר.  

Armin Van Buuren – The Last Dancer


טראק נוסף ומוצלח ממפיק העל ההולנדי – ארמין ואן ביורן. נראה שהשנה ארמין החליט לחזור למקורותיו ולשורשיו בעולם הטראנס ולזנוח מעט את הסגנון המיינסטרימי שאותו הוא ניסה לנגן בשנים האחרונות.

ODESZA – Loyal


המפיקים מארה"ב מביאים לנו את הלהיט המוצלח הזה שאף הופיע בפרסומות של iPhone  והוא טראק טראפי במיוחד, סגנון שאהוב מאוד על הקהל האמריקאי.

Camelphat – Panic Room


הצמד הבריטי קאמלפט שאותם אנחנו מכירים מהלהיט המטורף שאף היה מועמד לגראמי –"קולה", מביאים לנו את הטראק Panic Room. השיר הוא מעין דיפ האוס להמונים אבל בהחלט אחד מהמוצלחים של השניים.

Armin Van Buuren – Blah Blah Blah


יש שיגידו שהטראק הזה הוא ממוסחר מדי, אבל זה לא מפריע לו להיות להיט פסטיבלים ומועדונים בכל רחבי העולם. ארמין ואן ביורן השקיע הרבה מאוד בקידום של בלה בלה וזה אכן עבד – הטראק כבש מצעדים ובמות מסביב לעולם.

REZZ – H E X


המפיקה Rezz מביאה לנו את הטראק דאבסטפ המקפיץ והממכר הזה. HEX לקוח מאלבומה האחרון – Certain Kind of Magic.

Kaskade x Brohug – Fun

טראק מקפיץ וכיפי של המפיק האמריקאי קסקייד. עם ביטים קופצניים בסגנון שמזכיר קצת את מרטין סולבייג, הטראק הזה הוא להיט מסיבות בטוח.

Axwell Ingrosso – Dancing Alone


אמנם לא השיר הכי מוצלח של השניים, אבל הקהל אוהב אותו. השיר קליט וחביב וקולו של הזמר רומאנס מזכיר מעט את הזמר אשר. נגנו אותו כשכל החברים מבריזים לכם מיציאה ואתם הולכים לבד.

deadmau5 – Monophobia


אין רשימת להיטים שנתית בלי דדמאוס. המפיק הקנדי שהחליט לאחרונה להיות קצת נחמד יותר מביא לנו את Monophobia המקסים. הטראק הזה פשוט צועק "דדמאוס!" ואנחנו אוהבים את זה.

Seven Lions & Jason Ross – Ocean


טראק יפיפה ומקסים שבהחלט ייזכר לאחת מהקלאסיקות של Seven Lions  ו- Jason Ross. קולו הרך של ג'ונתן מנדלסון משתלב באופן מושלם בשיר ומספק לנו יצירה אלקטרונית מקסימה!

Adam Beyer & Bart Skills – Your Mind


כל מי שנכח באיזשהו מופע טכנו בשנה האחרונה בטח מכיר את הטראק הזה. Your Mind התנגן בערך על ידי כל מפיק טכנו ובכל פסטיבל או מסיבת טכנו. בהחלט להיט מטורף של סצנת הטכנו העולה.

RUFUS DU SOL – Underwater


לרופוס דל סול היתה את אחת מהשנים המוצלחות ביותר. האלבום המוערך שלהם Solance זכה לשבחים רבים והטראק Underwater  אשר לקוח מהאלבום הנ"ל הוא טראק נעים ומרגש שישתלב מצוין בכל גיחת שקיעה לים.

FISHER – Losing It


הלהיט המטורף של המפיק האוסטרלי פישר –  Losing It הוא טראק טכ-האוס מקפיץ שכבש את עולם המוזיקה האלקטרונית בסערה. הטראק אף מועמד להקלטת הדאנס הטובה ביותר בטקס פרסי הגראמי היוקרתי!

חושבים ששכחנו טראק שחובה לשתף? הגיבו:

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם