5.5 מליון צפיות: הרמיקס שיסכם לכם את שנת 2015

בר מנור | 15.12.2015

שתפו את החברים

שנת 2015 מתקדמת לה בקלילות רבה לסופה, ובזמן שאנו מתפנקים על זכרונות הביקיני מהקיץ שעבר או המנגל של יום העצמאות האחרון, DJ Earworm חושף לנו לאחר עבודה קשה ומייגעת את המגה-מיקס העצבני והמסורתי שלו, שמכיל 50 להיטים שנדחסו ל- 5 דקות. איך זה נשמע? בואו להאזין בעצמכם.

נתחיל במספרים: הקליפ הוויראלי הספיק לצבור מעל למיליון וחצי צופים ביוטיוב שהקליקו על ה- Play, בתוך פחות מ-48 שעות ונראה שהמונה לא הולך לעצור בקרוב.

אם זה לא מרשים אתכם, בפעם האחרונה שהאמן המעולה שיחרר לנו את ה-50 הטובים ביותר לשנת 2014, הצליח האמריקאי להגיע לכמות גבוהה יחסית העומדת על 20 מיליון צפיות ברשת החברתית, השמעות ברחבי תחנות הרדיו בעולם מיהרו להגיע, והרבה מאוד פרצופים שנשארו מופתעים מכמות הלהיטים שזיהו במספר שניות רק עלתה ועלתה.

המסורת היא אותה מסורת כמובן.
כמו בכל שנה חושף ה-DJ בן ה- 33 העונה לשם Jordan Roseman, ממאש-אפ עצום המכיל עשרות להיטים שהצליחו להרקיד אולמות שלמים ברחבי העולם, כל אלו נדחסו לאורך של מספר דקות בודדות.

השנה שהייתה עמוסה בלהיטים, אמנים חדשים שפרחו, הרכבים חדשים שנוצרו, הצליחו לבנות תוצאה מוזיקאלית מרשימה שתעלה חיוך על כל חובב MTV, שאוהב להתפנק על רגעי עבר של מצעדי הלהיטים השבועיים בתחנות הרדיו במהלך השנה שחלפה לה.
בסט המהיר ומלא ההפתעות שיצר, תוכלו למצוא שלל אומנים, בחלק מהרשימה הארוכה תוכלו להתענג על צליליו של הלהיט "Hello" המעולה של "Adele, "Hey Mama" שהוא הבייבי האהוב של הצרפתי David Guetta, ועוד מגוון של יוצרים מעולים כמו: Big Sean, Ellie Goulding, Jason Derulo, Fetty Wap, Maroon 5, Major Lazer ועוד רבים וטובים.

אנחנו מזמינים אתכם להאזין גם ליצירת המופת של החבר'ה הישראלים –  NEXU שיצרו מאש-אפ שבהחלט ראוי להאזנה:

https://www.youtube.com/watch?v=ifSk-Urtbl

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם