גלו מי הם הד'יגיים שעומדים מאחורי כוכבי הפופ העולמיים

צוות האתר | 30.09.2014

שתפו את החברים

ג'סטין ביבר , בריטני ספירס ו-EDM?!?!
מה משותף לנ"ל ולסצינת המוזיקה המובילה כרגע בעולם? התשובה היא- מוזיקה.
הרבה לא יודעים זאת, אך מאחורי שירי הפופ האהובים והמוכרים, אלה שנשמע ברחבי הבית, בוקע מתוך הלפטופ של אחותינו בת ה-12, או בחנות H&M הקרובה לביתנו, עומדים מפיקי על מסצינת הEDM .
קבלו סיקור של שירי פופ טהור שהופקו על ידי מובילי הז'אנר.

Justin Bieber ft. Nicki Minaj – Beauty And A Beat

זד, המוכר לכולנו מהלהיט clarity, שעליו אף זכה בפרס גראמי. כתב את השיר הזה לאלבומו העונה לאותו השם, אך הרגיש כי הוא לא מתחבר כל כך עם שאר השירים באלבום. לכן, החליט לחבור לצמד כוכבי הפופ ג'סטין וניקי ולהתאים להם את מה שכתב, וכך נולד לו הלהיט.

Lady Gaga – Government Hooker


ליידי גאגא, ידועה בשירים פופיים אך עם נגיעות קלות של EDM. גאגא עבדה עם DJ SNAKE לפני שהפך להיות כוכב גדול והוא הפיק לה את השיר המדובר. גם במקרה של גאגא, יש לדיג'יי זד קשר חזק. הכוכב הפיק לה את השיר G.U.Y וגם את Aura מהאלבום Artpop. בשיר האחרון אפילו קיים קשר ישראלי, שכן בהפקתו השתתפו אינפקטד מאשרום בכבודם ובעצמם.

'N Sync – Pop


BT הוא אחד מהמפיקים הכשרוניים ביותר בתחום. הוא היה חלוץ בתחום הטראנס ואף נכנס לספר השיאים של גינס בתואר העריכות הווקאליות הרבות ביותר בטרק. הוא עבד עם השמות הגדולים ביותר בתעשייה, בינהם מדונה, סטינג ובריטני ספירס. בשנת 2001 הכריזו עליו כמלך הפופ המלוכלך בזכות הפקתו של השיר פופ ללהקת הבנים של הניינטיז- אן סינק. הפקת הגמגום של קולו ג'סטין המהפכנית של BT היתה פורצת דרך והיוותה השראה וחיקוי לרבים וטובים אחריו.

Usher- Numb


כוכב ענק נוסף שקיבל תמיכה ממפלצות EDM הוא לא אחר מאשר אשר. השיר נאמב הופק בעזרתם האדיבה של Swedish house mafia. אשר והסווידישים אף הופיעו יחדיו בטקס פרסי המוזיקה האמריקאים של שנת 2011. שיתוף הפעולה בין השניים לא הסתיים כאן אלא נמשך גם לשיר "אופוריה". אשר, שהיה בעברו אמן אר אנד בי טהור, שינה בדומה לאמנים רבים בשנים האחרונות את סגנונו ובקורות חייו נמצא גם הפקה של דיפלו ל- climax ו go missin .

coldplay- a sky full of stars


רבים הופתעו כששמעו לאחרונה את השיר של קולדפליי, משמיעה ראשונית ניתן אף לחשוב כי מדובר ברמיקס טהור. אך לא ולא, השיר a sky full of stars הוא שיר מקורי של קולדפליי, בניצוחו והפקתו של הכוכב האלקטרוני הבלתי מעורער של השנים האחרונות- סיר אביצ'י.
בנוסף להפקה של השיר, אביצ'י אף נתבקש מסולן הלהקה, כריס מרטין לנגן בפסנתר בשביל השיר.
לאחר מכן בראיון, מרטין סיפר שכאשר ביקש זאת מאביצ'י, הרגיש כי הוא בוגד בלהקה.

אהבתם את האייטם? עקבו אחרינו עכשיו >>

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם