הצצה לחייו של גאריקס : סדרה דוקומנטרית חדשה

צוות האתר | 17.10.2014

שתפו את החברים

המפיק והדיג'יי ההולנדי מרטין גריקס, המוכר לכולנו מהלהיט animals , לא נח לרגע ומוציא סדרת סרטים דוקומנטריים בשם המקורי "המופע של מרטין גריקס". הפרקים אם התעניינתם, יהיו זמינים לקהל הרחב ביוטיוב.

הפרק הראשון הוא כ-14 דקות והוא מתחיל במין טקס סיום של גריקס הצעיר, שמקבל את הדיפלומה שלו מהתיכון. הסרטון מכיל קטעים מסיבובי ההופעות של גריקס, מפגשים עם Nervo, Showtek Dillon Francis  ועוד רבים אחרים, וקטעים בומבסטיים מהופעות ופסטיבלים כמו אולטרה אירופה. הפרק מביא לנו הצצה לאופיו השקט, המנומס והחינני של גריקס. שעל אף שמבקש רשות מהמנהל שלו להסתובב עם מפיק מ- Showtek ,מצליח להרים את הקהל בהופעות ולשדר אנרגיה וכריזמה שדיג'יים רבים ומנוסים אינם מצליחים.

מרטין גריקס הצעיר, החל את הקריירה שלו בשנת 2013 כאשר היה בן 17 בלבד.הוא הוחתם בלייבל ההולנדי הענקי ספינינג רקורדס ושיחרר את הלהיט המפלצתי animals . השיר נכלל באלבום של הארדוול  Hardwell presents 'Revealed Volume 4'והיה להצלחה מטורפת בפסטיבל הנחשב טומורולנד כאשר נוגן כמעט על ידי כל דיג'יי אפשרי, יש הטוענים כי הפסטיבל מינף את הההצלחה של גריקס ואף היה לשיר המרכזי של הפסטיבל.

Animals  העניק לגריקס הצלחה ותהילה עולמית, והוא לא נח מאז. להיטים נוספים כמו wizard  ו-gold skies ושיתופי פעולה עם ענקי התחום כגון-  Sander Van Doorn, Hardwell, Dmitri Vegas &   Like Mike ואפילו שיתוף פעולה עתידי ומסקרן עם לא אחר מאשר הזמר הבריטי Ed Sheeran . כל אלה הוכיחו לכולנו כי הצעיר האנרגטי אינו  one hit wonder או ג'סטין ביבר של עולם ה-EDM. אלא דיג'יי ומפיק בעל יכולות נדירות וטכניקה ייחודית לגילו הצעיר, אשר קריירה מעניינת ומסקרנת מצפה לו בהמשך.

ואנחנו כאן בארץ נמתין בסבלנות תוך זמזום animals, עד שילד הפלא יקפוץ לביקור בארץ הקודש.

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם