הפורצים לשנת 2014 : Bassjackers

צוות האתר | 10.10.2014

שתפו את החברים

האחד מפיק והאחד מתקלט, הסיפור מאחורי bassjackers

בזמן האחרון השם bassjackers נשמע יותר ויותר בסצנת הedm, אבל מה הסיפור האמיתי מאחורי הצמד העולה?

צמד החברים מרלון פולר וראלף ואן הילסט נולדו וגדלו בעיר טילבורג שבהולנד.
מרלון היה מתקלט במסיבות, בעוד שראלף היה מפיק מוזיקה אלקטרונית. בשנת 2007 הצמד החליט לשלב כוחות ומרלון התחיל להשמיע את השירים שראלף הפיק במסיבות שלו. השניים לא האמינו שהם יגיעו כל כך רחוק.

השיר הראשון שהביא לפרסומם של הצמד היה "Mush Mush"  שנבחר על ידי האומן הגדול טייסטו ושוחרר בחברת ההפקות שלו Musical Freedom בשנת 2011. השיר כיכב באתר השירים beatport  במשך חודשיים בין עשרת השירים הטובים ביותר וזכה להצלחה רבה.

בהמשך הצמד המשיך לעלות ולהתפרסם עם ההפקות המוזיקאליות שלו, שבהם נכללו הרבה שירים ורמיקסים מוכרים, והופעות בפסטיבלים הגדולים מסביב לעולם.
אך השנת 2014 של השניים היא ללא ספק השנה המוצלחת, שנפתחה עם השחרור של הגרסה הענקית של האומן הצעיר מרטין גריקס לטראק שלהם crackin, שזכה להכרה עולמית ונעשה לאחד מהמנוני הפסטיבלים הגדולים של השנה.
וזו הייתה רק ההתחלה, מצד אחד ראלף המפיק המשיך להפציץ עם שירים ענקיים כמו rampage, derp, like that ועוד רבים שהושמעו בכל רחבי העולם. ומצד שני מרלון התחיל לתקלט בתוכנית רדיו שלו שנקראת jackin da bass.

כעת הצמד ממשיך לעבוד קשה, מרלון התחיל סיבוב הופעות עם הדיג'יי המצליח dyro שהופיע בישראל יחד עם הארדוול השנה (2014), בעוד שראלף סיים להפיק עכשיו את השיר החדש של הצמד שנקרא savior והוא עומד להשתחרר ב-17 באוקטובר בסוכנות המוכרת בעולם – spinnin records.
כמו שזה נראה עד כה הצמד הצעיר הולך בכיוון הנכון, ושאנחנו הולכים לשמוע מהם עוד הרבה בזמן הקרוב.

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם