סווידיש האוס מאפיה

האם סווידיש האוס מאפיה משחררים מוזיקה חדשה?

Nelly Weissfeld | 11.08.2021

שתפו את החברים

דיון לוהט חדש צץ ברשת לגבי שחרור מוזיקה חדשה של הסווידיש האוס מאפיה.

תמונה של פוסטר חדש עם התאריך 16.07.2021 מסתובבת ברשת ועל פי דיווחים של הלייבל Proximity, השלושה עומדים לשחרר מוזיקה חדשה, זאת בהתבסס על קבלת אישור לכאורה ממקורבים להרכב.

השלישייה השבדית, אשר מורכבת מהמפיקים אקסוול, סבסטיאן אינגרוסו וסטיב אנג'לו, התאחדה לראשונה בפסטיבל אולטרה מיאמי בשנת 2018 ויצאה לסיבוב הופעות, אך לא שיחררו שום מוזיקה חדשה. הרבה ID נשמעו בהופעות שלהם אך אף אחד מהם מעולם לא שוחרר רשמית.

בכל פעם שההרכב פרסם כי "יש להם חדשות מרגשות", זה התברר להיות יציאה של סחורה חדשה. על הטריקים השיווקיים האלה הם חטפו לא מעט אש מהמעריצים שהחלו להרגיש כמו כספומט והלחץ למוזיקה חדשה הלך וגבר.
בחודש מרץ האחרון, ההרכב ניתן את הקשרים עם ההנהלה ועם הלייבל שלהם – קולומביה רקורדס. מאז, חווינו שנה הזויה של וירוס קורונה ושיתוק חיי הלילה והפסטיבלים, כך שייתכן וכל הזמן הזה השלושה פשוט חיכו לרגע הנכון. כעת, כשיותר ויותר מקומות ברחבי העולם מתחילים להיפתח, אולי זה הזמן המתאים בשבילם לשחרר מוזיקה חדשה – דבר המעריצים כל כך חיכו לו.

הרכב הסווידיש האוס מאפיה נוסד בשנת 2008 ופעל בהצלחה עד הפירוק בשנת 2013. השלושה היו שליטי ה-EDM הבלתי מעורערים של התעשייה ושיחררו להיטי ענק כמו Don’t You Worry Child, One, Miami 2 Ibiza, Leave the World Behind ועוד רבים וטובים.

להרכב יש המוני מעריצים מכל רחבי העולם שרק מחכים לשמוע משהו חדש וממתינים בקוצר רוח לראות מהו או אם בכלל, הסגנון החדש של החבורה.

מה שכן, רק שזו לא תהיה עוד הודעה על סחורה חדשה.

תמונה: rukes.com

 

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם