זו הסיבה בגללה קניה ווסט מבריז מקואצ'לה

Nelly Weissfeld | 15.01.2019

שתפו את החברים

הפסטיבל האמריקאי המהולל קואצ'לה מושך אליו מאות אלפי מבקרים מדי שנה והוא נחשב לפסטיבל הרווחי ביותר בעולם, עם רווח נקי של 114.6 מיליון דולר בשנת 2017. כיאה לפסטיבל בסדר גודל שכזה, האירוע מארח את גדולי האמנים בעולם ממגוון ז'אנרים מוזיקליים. מהשמות הנוצצים שהופיעו בעבר תוכלו למצוא את ביונסה, קייגו, דה וויקנד, פוסט מלון, אמינם, קנדריק למאר, גאנס אנד רוזס ועוד רבים אחרים.

השנה, הראפר קניה ווסט אמור היה להופיע בפסטיבל הנחשב, אבל החליט לבטל ברגע האחרון.

הסיבה לביטולו של קניה היא שלטענתו, הבמה קטנה מדי (40X60) ו"מוגבלת אומנותית" וזה לא יאפשר לו לתת את השואו שהוא רוצה למעריצים.

קניה ווסט ידוע בהופעות יוצאות דופן עם הפקה מחושבת ומושקעת, ועל כן ניתן להבין את הרצון שלו לשחזר את הופעותיו הפרטיות גם בפסטיבל קאוצ'לה. אבל כמובן מאחר וזה פסטיבל עם עוד עשרות אמנים אחרים חוץ ממנו, לא ניתן לשנות הכל רק בגלל שהוא רוצה.

בראיון שנערך עם המייסד השותף של הפסטיבל והנשיא של חברת ההפקה גולדנוויס, פול טולט, הוא מסביר מה בדיוק קרה עם מועמד הגראמי קניה ווסט.

"בזמן שעברנו על הרעיונות לבמה, היו לו רעיונות אחרים. הוא הופיע בעבר בקאוצ'לה והוא מכיר אותו טוב מאוד. שתי ההופעות היו נהדרות, וגם מאוד שונות. הפעם האחרונה היתה אומנות טהורה. יש לו רעיונות [הפקה] מעולים, אבל פשוט לא היינו מסוגלים לבצע אותם כרגע. הייתי רוצה לשבת איתו שוב ולחשוב על רעיונות עתידיים נוספים שיש לו. הוא טוב מאוד בלהציע רעיונות שיכולים לעבוד מצוין. עד ה-1 לינואר עדין עבדנו על פוסטרים עם שמו של קניה, אבל אז התחלנו להבין שאנחנו כנראה במבוי סתום מבחינה הפקתית."

כשקניה ביטל, מה עשיתם?

"באופן מפתיע, זה היה די רגוע. הצוות שלי היה שם ואמרתי להם – אוקיי, קניה לא יופיע השנה. היו כמה נשימות כבדות."

סביר להניח שהפסטיבל לא יסבול מהיעדרותו של קניה השנה. כותרות הביטול של המגלומן ותומך טראמפ קניה ווסט הגיעו הרבה יותר רחוק מאשר אם הוא היה משתתף בקאוצ'לה.

גם ג'סטין טימברלייק נאלץ לדחות את ההשתתפות מכיוון שהתאריך של קאוצ'לה התנגש עם סיבוב ההופעות שלו (סיבה קצת יותר הגיונית ממר ווסט).

ולחדשות הטובות, חביבת הקהל היפיפייה אריאנדה גרנדה הצטרפה לליין אפ המהולל של הפסטיבל והיא תהיה חלק מהמופיעים המרכזיים של הפסטיבל. אריאנה תהיה האישה הרביעית אי פעם שהופיעה בפסטיבל כמופע מרכזי.

אז מי בא? ☺

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם