מדויק, אנרגטי, מרשים: Dimitri vegas & like mike במבט לאחור

צוות האתר | 27.05.2015

שתפו את החברים

התחלנו את הצהריים עם Teamwork שדאגו להכניס אותנו לאווירה, המשכנו עם ההופעה מחשמלת של  ההרכב החצי- ישראלי Jetfire, משם אומט אוזכן לקח את המושכות לסט שייזכר לעוד הרבה זמן ולאחר מכן, כשהכוכבים כיסו את השמיים, הכוכבים האמייתים הרימו את הקהל לאוויר- וריסקו אותו מחדש על הדשא הענק של גני התערוכה. דימטרי וגאס ולייק מייק בארץ הקודש, הסיכום.

היה אפשר להרגיש את ההתרגשות עוטפת את תל אביב, כאשר נחילים של מכוניות פיצצו את חניוני גני התערוכה, שהמשיכו להגיע ולהגיע להופעת הקיץ של ישראל.

ב-17:00, הקסם חזר לתל אביב.
הבסים בקעו מהמדשאה, חיילים, משוחררים ואפילו מבוגרים ירדו מין האוטובוסים והחלו למלא את השטח, והחום הישראלי לא פסח עלינו גם הפעם.
אבל כל זה התגמד כאשר אלפים של ישראלים נעו לכיוון הבמה המפוארת והמרשימה שבנתה ההפקה למאורע, המסכים הענקיים והאפקטים הוויזואליים העלו חיוך לכל הנכנס למתחם.
ואז הכול התחיל.
בשעה 17:20, הגיחו לבמה הצמד העולה "Teamwork" ממרכז הארץ, סער לגזיאל ובן אזולאי עם סט מיוחד עם הרבה רמיקסים אישיים של הצוות הצעיר, שעה של סט הספיקה לנו להבין שמדובר בזוג לא פראייר, שהגעתו להופעה באולטרה האירופאי בקיץ האחרון הייתה תוצאה של Hardwork, פייר? מגיע להם.

 קצת לפני שהשמש מתחילה לשקוע על תל אביב, מצטרפים לבמה "Jetfire", ההרכב של ניקולס, קלדרון, פז וזוהר שרבים בדשא חיכו לו לאחר הופעתם המיוחדת בפסטיבל ה"Tomorrowland", אירוע שנחשב כפריצה הרצינית ביותר שלהם לתחום בזמן האחרון.
בכניסתם המפוצצת לבמה, הדהד הלהיט הראשי של החבורה ממערכת ההגברה העצומה שהובאה לאירוע, ה"Guest list", הקהל עף לאוויר .
הם לא שכחו בדרך לצרף אל העמדה את ה- DJהישראלי והמוכר MR BLACK, שהיה לאורח כבוד על העמדה והוסיף כמה טאצ'ים משלו, ובנוסף גם לזרוק כמה איחולים לבבים על המדינה שלחלקם נחשבת כמדינת הולדתם.


(ייצוג ישראלי מדהים, guest list)

ההתרגשות והציפייה לעלייתו של אחד מהכוכבים המרכזיים של הערב הגיעה לסיומה כאשר ההולנדי המפורסם עלה לבמה ונתן סט איכותי מכל הלב, עם הרבה מאוד קלאסיקות אישיות שלו כמו:" Revolution" שנחשב  לאחד מההצלחות הגדולות ביותר שלו עם התאומות ""Nervo ו""R3HAB, "smash" שהצליח להקפיץ את כל גני התערוכה על הרגליים ובנוסף, אולי אחד מהדרופים האיכותיים ביותר ששמענו בהופעות השונות, "Kensei", שלווה בלהבות ענקיות על הבמה, קונפטי לבן שכיסה את הקהל וסרטים אדומים שנזרקו לכל עבר.
Ummet ozcan הוכיח לנו כי הוא עוד מהכוכבים האלו שמזכירים לנו כל פעם מחדש למה אנחנו אוהבים EDM.

(העיקר שאתם נהנים, דימטרי וגאס ולייק מייק בישראל)

(שיחק אותה ובגדול, kensei של Ummet ozcan)
ואז, זה קרה..
לאחר געגועים רבים לאותה הופעה מדהימה ומלהיבה בחווה הדרומית של אילת, וציפייה של בואם חודשים לפני, זה קרה- חושך במתחם, לאחר דקה של שקט, שריקות וכפיים סוערות מלוות את  הזרקורים הכחולים הנפתחים ומאירים על הקהל בצבעים מחשמלים, המתח עולה, הסמארטפונים שלכם מנצנצים בקהל, והכניסה המפורסמת של האחים הבלגיים הגיחה על המסכים, חושך מוחלט מופר באמצעות אותיות ענק המופיעות על התפאורה המדהימה שליוותה אותנו לאורך כל האירוע:
" D I M I T R I V A G E S & L I K E M I K E"

הכוכבים של ההופעה פרצו מתחת לעמדה בקפיצה ענקית ומפתיעה לעמדות, ופתחו בסט משגע ומקצועי באורך של שעה, שלא הותיר אחד בקהל שהצליח להתעלם מכמות האנרגיות ששידרו השניים האלו.
קונפטי לבן ציפה את השמיים, להבות ופירוטכניקה מרהיבה ליוותה את השניים לאורך כל ההופעה, ששילבה להיטים גם של חבריהם לקולגה כמו ה"Ping pong " הידוע של Armin van buuren,
"Ain't a party without me" המפורסם של David guetta ו- Are you gonna stay the night"" יצירת האומנות של ZEDD.
הלהיטים מבית היוצר של הבלגים לא התעכבו להגיע, והשתלבו בקלילות ובדיוק מדהים יחד עם השירים האחרים, כאילו שיר אחד נוצר עבור חיבור עם השני: "Mammoth" המיתולוגי, "Louder" העדכני והחדש שיצא בשילוב ההרכב האיטלקי "VIANI", "Tremor" המעולה ששוחרר עם Martin garrix.

כמובן שדימטרי ומייקל, כמו שדימטרי ומייקל יודעים לעשות, דאגו להשתגע עם הקהל, והפעם תוך כדי ניסוי מחודש שקרה בין היתר בפסטיבל Tomorrowland יצירת שני מעגלים ענקיים בתוך הקהל, הורדה של כל הנוכחים לרצפה והקפצה ענקית של כולם בו זמנית- וכל זה לצלילי ה"Ping pong " המוכר והאהוב, וכמו בכל הופעה, לקלל לא מעט, FUCK YA.

השיא של הערב ללא ספק היה הלהיט הרותח שלהם מהתנור המשותף של המפיקים יחד עם הכוכב המחמם- אומט אוזכן, "The hum", שבו הקהל הצטרף לשירה משותפת עם דפיקות על החזה- בדיוק כפי שהבלגים מלמדים בהופעות שלהם.
ה-DROP שלו לווה בלהבות חזקות, זיקוקים וגם תותחי עשן שהפעילו השניים על הקהל.
https://www.youtube.com/watch?v=exJlapzPnlc
(כוכב הערב, The hum)

לאחר הירידה מהבמה, וקריאות חזקות לבלגים מצד הקהל, חזרו הסלבס שלנו להדרן אחד אחרון בסגנון הארדסטייל משגע שקינח את ההופעה בדיוק ברגע הנכון.

כאשר כבו האורות, הקהל החל להתפרק, וקבוצת האנשים הענקית לאט לאט פוזרה, תפס מייקל את המיקרופון ואמר:Israel I just want to say to you" … היה מדהים!"

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם