כל מה שרציתם לדעת על הליינאפ של המגה-רייב 3

sharon felus | 17.10.2024

שתפו את החברים

היום זה קורה! נפגשים במועדון גאגרין האהוב למגה-רייב 3.0 עם 4 במות, 21 אמנים, הרבה ז'אנרים שונים וקהל אחד מרגש – אתם, הרייברס של ישראל שבואו נגיד את האמת – אתם עושים את כל ההבדל😊

כבר מעל שנה שאנחנו בתקופה לא פשוטה, תקופה ששברה את הלב של כולנו, תקופה שלוקחת מאיתנו המון כוחות נפשיים וגם פיזיים. ואין כמו מוסיקה אלקטרונית שכולנו כל-כך אוהבים כדי לאחות את הפצעים, לגרום לנו קצת נחת בתקופה המטורפת הזו ולגרום לנו לחוש שוב את הרגעים הנפלאים של שמחה, כיף טהור, אהבה וטירוף של הרייב – דברים שאנחנו ממש זקוקים להרגיש אותם בימים אלו. וגם יש סיבה למסיבה – חג סוכות, אז כל זה ביחד מייצר סיבה טובה לצאת מהבית לרקוד וליהנות!

ובגלל זה דאגנו לכם לגיוון מטורף של ז'אנרים, במות ואמנים היום כך שכל רייבר וכל בן אדם שחי ונושם את המוסיקה האלקטרונית יוכל למצוא לא רק חברים חדשים ברייב אלא גם מוסיקה שהיא בול לטעמו. המרחב של מועדון הגאגרין מאפשר לנו ליצור חוויה מוסיקלית מדהימה!  יהיו 4 במות: הבמה הראשית שבה ינוגנו שלל סגנונות כגון האוס, הארד טכנו, פרוגרסיב האוס והארדסטייל. כמו כן תמצאו ברחבי המועדון במת אפרו-האוס, במת בייס ובמת הארד טכנו.

בבמה הראשית מי שיפתחו את הרייב עם סט טק האוס הם צמד RYDM – חברי ילדות יובל ומתן, אחד מגיע מהרייברס והשני מעולם חיי הלילה בישראל, הם מפיקים ומתקלטים טק האוס ודוגלים בלשמור על אנרגיה תמיד!

אחריהם יעלה לסט פיוצ'ר האוס מפנק הכוכב העולה KEYTON. המוסיקה שלו כבר חתומה בלייבלים גדולים כמו STMPD, HEXAGON, REVEALED.

התגעגעתם ל-TRIPL? כי אנחנו כן! הצמד המוכשר יופיע היום במגה-רייב עם מוסיקה חדשה ואנרגיות טובות כמו שרק הם יודעים להביא. תזכורת שמדובר בצמד שחתום בלייבל REVEALED הידוע, הם אפילו קטפו את פרס MTV ונינגו לצד השמות הגדולים בעולם ולקחו חלק בהופעותיהם של אקסוול ואינגרוסו בגני התערוכה, (כן,כן), טומורולנד יונייט בלייב פארק, לייף אין קולור ועוד רבים אחרים, שיתפו פעולה עם עידן רייכל ואליעד כאן בארץ – הצמד TRIPL מגיע לפגוש אתכם, רייברים יקרים, 1:1 בסט פסטיבלים מיוחד שישלב האוס ופיוצ’ר רייב העכשווי, והאמת שאנחנו מתרגשים!

אחריהם יעלו ל-b2b מטורף שני כוכבי EDM שכבר הוכיחו את עצמם ברייבים שלנו ואתם התאהבתם בהם – יערה רון ואלמוג נאור ינגנו שעה של פרוגרסיב האוס עם נגיעות של שירים מקוריים שהם בייס. יערה רון האלופה תופיע במסגרת הפרויקט שלה JANE ROADS , יש לציין שאת יערה מתחילים להכיר גם בחו"ל – היא עשתה פעמיים טור הופעות בהודו וביוון.
ואלמוג נאור הוא אחד האמנים הבולטים השנה בסצנה – אחרי קפיצת מדרגה בקריירה שלו כאמן, עם הופעות מחשמלות לצד אמנים בינלאומיים רבים כדוגמתQuintino, Jonas Blue, Matisse & Sadko Justin Mylo ו-Mr. Black. עם אנרגיות בלתי נגמרות, בשילוב מדויק בין רגש לשמחה אלמוג יביא לנו כרגיל את המיטב מהמוסיקה שלו ואין לנו ספק שהוא ויערה יעשו קסמים ביחד ולנו רק נותר ליהנות!

הכוכבת האמיתית של הערב היא ALINA VORKO – נסיכת ההארד טכנו של רדיו ברלין מגיעה בפעם הראשונה ל- Ravers of Israel. פאשניסטית הטכנו המהממת שמרתקת את הקהל בכל פעם מחדש. אלינה נולדה באוקראינה וגדלה בישראל, ושואבת את ההשראה המוזיקלית שלה מהשילוב המיוחד בין שתי התרבויות. ההופעות שלה הן מסע מוזיקלי שמפתיע ומרגש כל פעם מחדש, עם בלנד ייחודי בין הארד טכנו להארד רוק – שילוב שלא כל אחד מצליח להשתלט עליו, אבל אלינה עושה את זה בקלילות במקצועיות ובדיוק מרשים.

אלינה מובילה את סצנת ההארד טכנו בישראל וכבר הופיעה באירועים גדולים כמו UNFACED וחלקה במות עם אמנים בינלאומיים כמו Shlømo, JACIDOREX ו-NICO MORENO. הכוכבת העולה בדרך להשתלט על העולם – בחודש יוני האחרון היא הופיעה לראשונה בפסטיבל ענק בחו"ל, HIVE הגרמני ואין ספק שהיא בדרך לכבוש את הבמות הגדולות והנחשבות ברחבי הגלובוס.

ביקשתם BPM גבוה? קיבלתם – מי שיחתום את הרייב בבמה הראשית הוא אהוב ליבנו RAKUN (ליעד מיכאלי) שינגן סט הארדסטייל עם נגיעות בייס ועוד דברים בקצב גבוה!

היום אנחנו לראשונה נדאג להביא לכם את במת HARD TECHNO ואוהבי הסגנון הזה יוכלו ליהנות לאורך כל הערב ממוסיקה איכותית שאותה ינגנו NEILDAMBO, OFEK, RAY RAVEN, SHODED.

ברחבת הבייס מצופה לנו ערב על כל סגנונות הבייס האפשריים, מדראם אנד בייס אל הרידים, מהברוסטפ אל הגליצ׳ הופ ובחזרה לאולד סקול מרטיט ואיכותי, האמנים ינגנו חומרים מקוריים לצד להיטים מוכרים בסצינה ולא מעט גרסאות מקוריות לדברים אהובים או חדשים של בייס ובין האמנים שיכבשו את הרחבה הזו היום מככב TETRIS BASS שהרייברים כבר מכירים והוא ינגן כהרגלו סט המשלב בתוכו דאבסטפ כבד, טראפ ונגיעות מזרח-תיכוניות. עמי מצרפי כבש את הסצינה העולמית וסחף אחריו מעריצים בכל רחבי העולם. וכבר פעמיים שהאומן המוכשר כבש את הבמה של RAMPAGE, אחד מפסטיבלי הבאס הידועים והגדולים בתעשייה. כמו כן תמצאו ברחבה הזו עוד שמות חמים מעולם הבייס כגון  AMITZ, EMPTY STOMACH, GIZZLE, TUCKFIELD.

ברחבת החצר ינגנו אפרו-האוס מפנק כוכבים עולים MOGI, ORSO, MORESO.

אז באמת שדאגנו לכם למגה-רייב 3.0 מרגש ומגוון מאוד, עם אמנים רבים ובמות שונות. הכל כדי שנשכח לכמה שעות מהמציאות הלא פשוטה שם בחוץ… אז נתראה היום במועדון הגאגרין? מחכים לכם!

WE WILL NEVER STOP DANCING!

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם