רגע לפני שנסיכת ההארד טכנו של ישראל נוחתת במגה-רייב מחר: 7 עובדות שלא ידעתם על אלינה וורקו

Nelly Weissfeld | 16.10.2024

שתפו את החברים

אלינה וורקו היא נסיכת ההארד טכנו של ישראל. הרזידנטית המופלאה של רדיו ברלין מגיעה להופעת בכורה חגיגית אצל משפחת הרייברז של ישראל ואתם הולכים לקבל הופעה כמו שלא חוויתם אף פעם. ז'אנר ההארד טכנו כובש את העולם בסערה ואנחנו גאים לארח אצלנו את הכוכבת העולה של התחום בסט שיעיף אתכם באוויר. אלינה ידועה בסטים המגוונים שלה שמצליחים לשלב ביחד באופן מושלם מגוון עולמות מוזיקליים ולהביא בלנד רענן וייחודי לרחבה. הכישרון המיוחד שלה והתשוקה לענף הביאה אותה לחלוק במות עם טובי האמנים בתחום, דוגמאת ניקו מורנו ו- Shlømo וכך גם למלא במות בפסטיבלים הטובים באירופה, כמו HIVE שבגרמניה. לרגל ההצטרפות החגיגית של אלינה למשפחת הרייברז של ישראל, הכנו לכם 7 עובדות שלא ידעתם על הכוכבת העולה. נתראה במועדון הגאגרין ב-17 לאוקטובר 🔥

1. אלינה, בת 27, נולדה באוקראינה ועלתה לישראל בגיל 3. כשהייתה בכיתה א', הוחזרה לאוקראינה עקב חשש לגבי התאקלמותה בארץ, אך בכיתה ב' שבה לישראל, לבית משפחתה ברחובות.

 

2. אלינה תמיד אהבה את אמלי לנס, אך מספרת שכיום היא כבר לא תואמת את הסגנון המוזיקלי שאליו התפתחה עם הזמן. אמנים נוספים שהיא אוהבת כוללים את VORTEX, BRUTALISMUS 3000, NIOTEC, ו-NOISE MAFIA.

 

3. בחודש יוני האחרון אלינה ניגנה בפסטיבל הראשון שלה – HIVE, שנערך בגרמניה. תאמינו או לא, זה גם היה הפסטיבל הראשון שבו היא אי פעם ביקרה! (אבל בטח שלא האחרון).

 

4. אלינה היא פאשניסטה אמיתית, ותמיד נראית על הבמה כמו מיליון דולר. אבל אל תטעו לחשוב שהיא שוברת את הבנק בקניות; בדיוק כמו רבים מאיתנו, אלי אקספרס הוא המקור העיקרי שלה לביגוד המגניב. "כל חנות פה בארץ שמוכרת בגדים לרייבים במחירים מופקעים – אפשר למצוא באינטרנט בשקלים בודדים. זה הסוד הגדול," היא מספרת.

אלינה וורקו
אלינה וורקו

5. כשעובדים הרבה, צריך גם לאכול טוב, ואלינה היא חובבת בשרים מושבעת. "המאכל האהוב עליי הוא כנראה המבורגר, או כל דבר שקשור לבשר. גם פירות ים ודגים נאים – אני לא יכולה בלעדיהם. אני מבשלת כשיש לי מצב רוח לבשל, אבל מודה שאני מאוד אוהבת לאכול בחוץ ולגלות טעמים חדשים."

 

6. החיה האהובה עליה היא חתול, אך לפני כשנה אימצה כלבה בשם מולי. (כן חברים, אימוץ זה חשוב!)

 

7. כמו הרבה אמנים ישראלים שמנגנים בחו"ל, גם אלינה חוותה תקרית לא נעימה בהקשר לקונפליקט הישראלי-פלסטיני. "הסיפור הכי הזוי היה כשניגנתי במועדון בחו"ל, ופתאום שמתי לב שאחד מהקהל, שנראה שהוא ממש נהנה ורוקד, מציג תמונה בטלפון עם דגל פלסטין ועושה לי אצבע משולשת בזמן שאני מנגנת. העובדה שהוא מציג את הדגל ומקלל אותי, אבל באותו זמן קופץ ונהנה מהמוזיקה שאני משמיעה – בזמן שאני מייצגת את המדינה שהוא שונא – פשוט הצחיקה אותי מאוד. מעבר לזה, כמובן שהמועדון טיפל בו כשהמנהל שלי שם לב למקרה. בסך הכל שמחה שהצלחתי לעמוד מולו באיתנות."

 

מוכנים לסט של אלינה וורקו במגה רייב 3? נפגש ברחבה, יהיה לוהט 🔥

לכרטיסים ומידע נוסף

 

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם