פרוקוויל

עם המבט אל עבר הקיץ: מכירת הכרטיסים לפרוקוויל החלה

Nelly Weissfeld | 10.10.2024

שתפו את החברים

עוד לא הספקנו להתאושש מהמהדורה האחרונה, וכבר פרוקוויל פותחים את הסתיו עם מכירת כרטיסים חגיגית לקיץ 2025. האירוע המהולל יחגוג את המהדורה העשירית שלו בשנה הבאה, וזו הולכת להיות החגיגה הגדולה ביותר עד כה. המוני ישראלים כבר גילו את הפסטיבל הגרמני המטורף, שנותן פייט רציני לטומורולנד ומאיים לכבוש את ליבם של הקהל הישראלי. הפסטיבל, שמארח את מיטב האמנים הבינלאומיים בתוך "עיר" קסומה ומעוצבת, היה סולד אאוט מוחלט בשנים האחרונות. לכן, למי שמתכנן לנסוע, כדאי להיות מהיר החלטה.

בחודש יולי, הפסטיבל פרסם מכירת נאמנות מיוחדת לאחר המהדורה האחרונה, והיא הייתה סולד אאוט. כך ש-30% מהכרטיסים כבר נמכרו! גם השנה, 225,000 מבקרים יתארחו על אדמות הפסטיבל, השוכן ליד העיר WEEZE במערב גרמניה.

אז אילו אופציות יש לנו?

הכרטיסים לפרוקוויל מגוונים וכוללים הכל – החל מכרטיסי יום, חבילות קמפינג, גלמפינג, מלונות, ואפילו כרטיסי פלטינה לרייברים שרוצים חוויה קצת יותר מפוארת. כרטיס סופ"ש רגיל מתחיל ב-259 אירו, ובשילוב עם קמפינג – 355 אירו (קמפינג רגיל או ירוק).

עד שנת 2023, מבקרי הקמפינג קיבלו יום נוסף, חמישי, לחגיגות ולהקמת האוהלים. בשנה שעברה, הפסטיבל הוסיף גם את יום רביעי (בתוספת 35 אירו), למי שרוצה להגיע יום מוקדם ולהתחיל את חוויית הקמפינג מוקדם יותר.

פרוקוויל
פרוקוויל

חידוש נוסף משנת 2023, שיחזור גם השנה, הוא הקמפינג הירוק: המקום המושלם לרייברים שרוצים שעות שקטות למנוחה בלילה. מדובר באזור נקי, בלי עומס של חפצים לא נחוצים במאהל, והתחייבות לצמצום זבל. הביקורות על הקמפינג הירוק היו טובות מאוד והוא בהחלט עמד בהבטחותיו. למי שמחפש לשמוע ציפורים מצייצות מהאוהל ועדיין להישאר יחסית קרוב – זו האופציה המומלצת.

מחפשים חוויית פינוק אמיתית? הפסטיבל מציע גלמפינגים נוצצים בגרסאות דלוקס וקומפורט, וגם חבילות מלון למי שמעדיף חוויה נוחה יותר.

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 18-20 ביולי 2025, בשדה התעופה WEEZE שבגרמניה. מכירת הכרטיסים פתוחה – נתראה שם!

לביקורת של כתבת מגה טיקטס על פרוקוויל 2024
לקבוצת הפייסבוק הרשמית של פרוקוויל ישראל

תמונה ראשית: JULIEN DUVAL

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם