אולטרה מיאמי

נתנו בראש: פסטיבל אולטרה בשלב ראשון של ליין אפ

Nelly Weissfeld | 4.10.2024

שתפו את החברים

פסטיבל אולטרה מיאמי פרסם זה עתה את השלב הראשון בליין-אפ הנוצץ שלו, ואנחנו כבר מתרגשים. האירוע יחגוג השנה את יום הולדתו ה-25, והוא מביא איתו את מיטב האמנים, עם ליין-אפ מגוון ומלא ב-B2B שייזכרו בהיסטוריה.

בשבוע שעבר דיווחנו על ה-B2B ההיסטרי הראשון שהוכרז – אנימה וסולומון על הבמה הראשית. כעת מתפרסמת רשימה מרשימה נוספת של כוכבים מכל קצוות הז'אנרים.

אז מהם ההיילייטים שלנו?

נתחיל עם ה-B2B הראשון אי פעם של דדמאוס ופנדולום, יחד עם סט הבכורה של דדמאוס – Retro5pective set, וסט חי של פנדולום. הצמד הלוהט והאהוב דום דולה וג'ון סאמיט, שכבר חלקו במות באלקטריק פורסט, אמפיתאטרון הגורג' וכמובן – קואצ'לה, יתפסו את הבמה הראשית עם הופעת בכורה משותפת של הפרויקט שלהם – Everything Always.
חובבי הטראנס והפרוגרסיב לא נשכחו, שכן שלישיית Above & Beyond תחזור לפסטיבל לראשונה מאז 2018. אקסוול, השבדי המוכשר שלנו, יופיע לראשונה לבדו על הבמה הראשית – האם גם הפעם ילבש שחור? בואו נפתח את ההימורים. בין יתר הכוכבים שעל הבמה הראשית ניתן למצוא את ארמין ואן ביורן, הארדוול, מרטין גריקס, אלסו, טייסטו ואפרוג'ק.

ומה קורה בגזרת הטכנו? ובכן, יש לנו כמה הפתעות מרגשות שכוללות בכורות ז'אנר בלעדיות!

מלך הטכנו הבלתי מעורער, קארל קוקס, יחזור לפסטיבל ויציג בהופעת בכורה את המופע החדש שלו במהלך סט הדליין על במת Resistance. כמו כן, לראשונה, קוקס יתפוס את תפקיד המארח של הבמה המהוללת. גם סולומון יתפוס את במת Resistance יחד עם הלייבל שלו – Diynamic.

באותה במה יתארחו שמות וותיקים ואהובים בז'אנר כמו Gesaffelstein, Nero, Chase & Status ו-Subtronics. אליהם יצטרפו אמנים בולטים כמו אדם באייר, שרלוט דה וויט, בוריס בריישה, מיס מוניק, אלי בראון, ארטבאט, ובפעם הראשונה – 9×9 ו-I Hate Models.

גאווה ישראלית תהיה השנה בדמות ויני ויצ'י, שיעמדו לארח את במת הפסיי-טראנס הראשונה אי פעם בפסטיבל אולטרה, יחד עם הלייבל המצליח שלהם – Alteza Records. בין מארחי הבמות הנוספים יהיו A State of Trance של ארמין ואן ביורן, ו-Dirty Workz של קון לחובבי ההארדסטייל.

לפנינו עוד שני שלבים נוספים של הכרזות ליין-אפ, כך שזוהי רק ההתחלה. אין ספק שכבר עכשיו, לכבוד יום ההולדת ה-25, אולטרה השקיעו רבות ביצירת תוכנית שיכולה לתת פייט רציני לטומורולנד. אולטרה הוא תמיד הפסטיבל הגדול הראשון של האביב, והוא פותח מדי שנה את העונה החמה ואת הקיץ עם בום גדול, הפקה מדוקדקת והופעות שלא נראות כמותן בתעשייה.

מאות ישראלים פוקדים מדי שנה את האירוע המהולל הזה, ואנחנו מקווים שגם השנה הדגלים שלנו יככבו בו.

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 28-30 במרץ 2025, בבייפרונט פארק שבמיאמי, פלורידה, ורכישת הכרטיסים כבר החלה.

 

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על: ,

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם