ג'טפייר

7 עובדות שלא ידעתם על JETFIRE

Nelly Weissfeld | 4.07.2024

שתפו את החברים

איתי קלדרון הוא אחד מהתקליטנים והמפיקים המובילים ביותר במדינה שלנו והפרויקט המצליח שלו – JETFIRE, מככב בטופ של תעשיית ה-EDM העולמית כבר למעלה מעשור. המפיק המצליח שיחרר להיטים ועבד עם כמה מהשמות המובילים בעולם. לאחר הפסקה ארוכה, איתי חוזר סוף סוף לאירוע של הרייברים של ישראל, עם EDM בועט שיעיף את הגג וכל הקלאסיקות שאנחנו הכי אוהבים. לכבוד הקאמבק המרגש, הכנו לכם 7 עובדות שלא ידעתם על JETFIRE.

 

1) ההרכב JETFIRE הוקם בשנת על ידי איתי קלדרון וזוהר בר טוב. תחילה, המטרה של ההרכב היה רק הפקה ולא תקלוט, אך בהמשך הוחלט כי יש צורך לצרף גם דיג'יי מוכשר על מנת לאזן את המשוואה. המנהל שלהם בזמנו הכיר את דיג'יי ניקולאס הבלגי מעבודה קודמת והציע לצרפו. השלושה נפגשו והיה ביניהם חיבור מידי, וכך ניקולאס הצטרף אליהם ותוך חצי שנה הם החלו להופיע בכל העולם – טומורולנד, אולטרה אירופה, סין,  הודו, ארצות הברית, צרפת ,גרמניה ,פיליפינים, סינגפור ועוד. בשנת 2016 זוהר החליט לעזוב על מנת לעבוד בפרויקטים עצמאיים ובשנת 2020 בשל הקורונה וחוסר הוודאות בתחום, גם ניקולאס עזב. כיום, איתי הוא JETFIRE וזה הפך להיות הפרויקט העצמאי שלו.

 

2) קרש הקפיצה הגדול ביותר של JETFIRE הגיע עם הלהיט "ברזיל" אשר היה הטראק הכי מדובר של פסטיבל אולטרה מיאמי 2013. משם הם החלו לקבל תמיכות מהאמנים הכי גדולים ומשפיעים בתעשייה, דוגמאת – טייסטו, הארדוול, דיוויד גואטה, דאדא לייף, בייסג'קרס, אלברו ועוד.

 

3) בשנת 2015 ההרכב חתם בלייבל ההולנדי המוביל ספינין רקורדס והם החלו לשחרר מוזיקה בלייבל של טייסטו – MUSICAL FREEDOM.

 

4) בשנת 2017 הם חתמו ב- Dharma Worldwide של המפיק האמריקאי המוכשר – קשמיר. באותה שנה, הם החלו לעבוד עם טימי טראמפט על הקולאב שלהם – פלמנקו.

 

5) JETFIRE הופיעו בפסטיבל העל – טומורולנד בלגיה 3 פעמים בין השנים 2015 ועל במות ה- GATHERING, REVEALED ו- MAZDA.

 

6) רזומה ההפקה של איתי הוא מבין המרשימים שיש לנו כאן בישראל. הוא עבד עם עופר ניסים על רמיקסים למדונה, שחלקם משמשים אותה בהופעות החיות שלה עד היום. הרמיקס ל- GIRLS GONE WILD הפך להיות פתיח המופע של הכוכבת. בנוסף, הוא הפיק רמיקסים רשמיים להרכב הפט שופ בויז האגדיים וגם זה משמש אותם בהופעות שלהם כיום.

 

7) איתי אחראי לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של נועה קירל – "לאחרונה עקב השינויים שקרו בעולם המוזיקה, חזרתי לליין שבו התחלתי את דרכי המוזיקלית  – הליין הזה מקיים את המסיבות הכי גדולות ומצליחות בעולם  לקהילת הלהט"ב, ליין ה- FOREVER TEL AVIV. נועה חברה לליין ואני ושגיא קריב כמפיקים אשר משתייכים לשם יחד עם רון ביטון ומאי ספדיה הפקנו והלחנו איתם את "פרובוקטיבית", שהפך להיות אחד השירים הגדולים שלה."

 

עוד לא התכרטסתם?!
תכינו את הרגליים ואת הדגלים מצפה לכם אירוע באווירה שלא תמצאו באף מקום אחר, עם הקהל הכי טוב שיש בעולם! נתראה ברחבה 😎😎😎

❤❤❤ WE WILL NEVER STOP DANCING

 

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם