דיפלו איביזה

האם דיפלו קיים רייב לא חוקי באיביזה?

Nelly Weissfeld | 8.07.2024

שתפו את החברים

זו השאלה שרשויות החוק באי המסיבות הנצחי מנסים כעת לברר. המפיק והדיג'יי האמריקאי פרסם סרטונים מרהיבים ממסיבה שבה ניגן באזור שהוא למעשה שמורת טבע וכעת עולה כי היה מדובר באירוע שנערך לא כחוק וללא אישורים. המסיבה התקיימה ב-24 ליוני בתצפית ה- Cala d’Hortהיפיפייה באי, הפונה אל Es Vedrà האייקוני.

דיפלו קידם את הסרטונים במדיה החברתית ונראה היה כי מאות אנשים השתתפו באירוע הספק חוקי הזה. אם דיפלו, או בשמו האמיתי תומאס ווסלי פנץ, ימצא אשם הוא צפוי לקבל קנס של כ- 300,000 אירו (!). המשטרה המקומית חוקרת כעת את האירוע.

המסיבה הזו הציתה את זעמם של התושבים המקומיים, שגם ככה לא מרוצים מעודף התיירות באי ודורשים להפחית אותו. תגובות כמו "כבדו את איביזה!", "בושה!" ו- "נמאס שאנשים כמוך באים לכאן ועושים מה שהם רוצים" הציפו את התגובות לפוסטים של דיפלו. המועצה המקומית של האזור בו המסיבה התקיימה – Sant Josep, פרסמו גינוי של האירוע והדגישו את הסטאטוס המוגן והרגישות הסביבתית של השמורה.

Ocio de Ibiza, ארגון אירוח וחיי לילה באי פרסמו הצהרה שטוענת כי האירוע "פוגע מאוד בכל ענף הפנאי על האי." הרשויות המקומיות הדגישו סכנות של אירועים לא חוקיים הכוללים שריפות, זיהום רעש, פסולת וסיכון של המשתתפים.

דיפלו לא פרסם הצהרה רשמית באינסטגרם אבל הסרטונים לא מופיעים בעמוד שלו. הוא אכן הגיב לפוסט הזעם של הארגון הסביבתי המקומי, Amics de la Terra Eivissa – "היי חברים, אני ממש מצטער על זה. לא השתמשנו בגנרטורים וכל הציוד הופעל על ידי סוללות וסחבתי אותו בעצמי. זה היה כינוס ממש קטן רק 30 חברים. אני לא אעשה את זה שוב. הציוד יוצר על ידי ALPHA THETA והוא טכנולוגיה חדשה שיוצרת אפס זיהום. אוהב אתכם ומתנצל שוב, אני מאוהב באס ורדה."

בנוסף, המפיק פרסם פוסט עם תמונה שלו ללא חולצה וסרטוני מסיבות עם הכיתוב "אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים בחדשות… לא שילמתי 450 אלף אירו בשביל לחגוג באיביזה."

עם כמה שכולנו אוהבים מסיבות, חשוב לזכור שהשמירה על הטבע והסביבה צריכה לבוא במקום הראשון. האיזון האקולוגי לא יכול להיות מופר רק בגלל שאנשים רוצים את סט השקיעה הכי אינסטגרמי שיש. כולנו צריכים לכבד את הסביבה, ואם דיפלו אכן ימצא אשם – הוא צריך לשאת בתוצאות.

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על: ,

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם