קייגו

קייגו משחרר אלבום חדש

Nelly Weissfeld | 27.06.2024

שתפו את החברים

הקיץ כבר כאן וזה הזמן המצוין לשיחרור אלבום הסטודיו החמישי של נסיך הטרופיקל האוס – קייגו. האלבום נושא את השם KYGO והוא כולל 18 שירים מקסימים ומענגים, מאופיינים בסטייל היחודי של המפיק הנורבגי. אל תצפו למצוא כאן סטייה גדולה מהנורמה שלו או שינוי סגנון, יש לנו פה את אותו קייגו האהוב (והחתיך) שאנחנו מעריצים כבר למעלה מעשור. כמו תמיד, קירה גורבל דאל (32) בשמו האמיתי מביא לנו שורה של זמרים מוכשרים מהשורה הראשונה שמתאימים את עצמם כמו כפפה אל כל תו מהיצירות שלו. האחים ג'ונס, ג'וליה מייקלס, זאק אבל, נייל רוג'רס, סינגריד, סנדרו קווזה ו-HAYLA ועוד.

אחד הדברים הכי מרגשים באלבום החדש הוא השיחרור הלא צפוי של ראשוני להיטיו של קייגו. הרמיקס ל-WAIT של m83 היה אחד הטראקים הראשונים שהביאו את קייגו אל המפה והיה עד היום יצירה לא משוחררת בסאונדקלאוד. הטראק הזה הוא מטח נוסטלגיה מטורף למעריציו הוותיקים וזה מחזיר אותנו לימינו הצעירים אי שם בשנת 2014.

על מנת לחגוג את האלבום החדש, קייגו הקליט ספיישל לייב מיוחד באחד מיעדי התיירות המפורסמים ביותר בנורבגיה – Troll’s tongue. עם נוף עוצר נשימה אל אגם Ringedalsvatnet וזווית שתגרום לכל בעלי הפחד גבהים לשקשק, קייגו מנגן את האלבום שלו ומארח גם חלק מהזמרים. לייב מהמם, אין ספק.

ואם זה לא הכל, קייגו העסוק מתחיל סיבוב הופעות עולמי מיוחד.
הסיבוב החדש נקרא בפשטות KYGO WORLD TOUR והוא הראשון שלו מאז KIDS IN LOVE לפני 6 שנים. האמן הנורבגי המוביל יחל אותו בקולורדו שבארצות הברית ומשם יתור ברחבי צפון אמריקה ואירופה – ארצות הברית, קנדה, בריטניה, הולנד, גרמניה, בלגיה, צרפת, אירלנד, איטליה, ספרד, שבדיה, נורבגיה, דנמרק ועוד.
זה הולך להיות סיבוב ההופעות הגדול ביותר שקייגו אי פעם עשה ועל כן יש גם הפתעות מיוחדות.

סיבוב ההופעות יתחיל בקולורדו ב-7 לספטמבר וייגמר 13 לדצמבר בעיר דבלין שבאירלנד.

לכרטיסים ומידע נוסף

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם