טומורולנד

טומורולנד באוסף ויניל 2024 חדש

Nelly Weissfeld | 6.06.2024

שתפו את החברים

פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הידוע בעולם – טומורולנד, משחרר זה עתה אוסף ויניל חדש לשנת 2024. הצוות של טומורולנד, אסף עבורכם 20 קטעים נבחרים ואקסקלוסיביים שמגיעים בגרסאת דאבל LP ומהדורה מוגבלת. המוזיקה שנבחרה תואמת את הנושא השנה – unity, joy and diversity וכוללת אמנים בולטים כמו דיוויד גואטה (שעושה קאמבק נוצץ לפסטיבל לאחר שנעדר בשנה שעבר בפעם הראשונה מאז שנוסד), ג'נגי, סטיב אנג'לו, אמבר ברוס, אלסו, מאו פי, זרב, אלכס וואן ועוד רבים וטובים.

Tomorrowland 2024 – LIFE – The Official Compilation הוא פריט אספנות לכל חובב טומורולנד מושבע. העיצוב המרהיב של הכיסוי מאפיין את ערכת הנושא של השנה – LIFE. נושא שלנו כישראלים הוא כרגע מובהק ביותר ומהדהד בכל מובן של היום יום.

השנה האירוע יחגוג את יום הולדתו ואת המהדורה ה-20 שלו. הפסטיבל יקים 16 במות מרהיבות ויארח לא פחות מ-400 אמנים שונים. יותר מ-400,000 מבקרים מכ-200 מדינות צפויים לפקוד את הפסטיבל בשני סופי השבוע שלו בתאריכים 19-21 ו- 26-28 ליולי.

כל הכרטיסים לאירוע הנוצץ כבר נמכרו והדרך היחידה להשיג כרגע כרטיס הוא דרך חבילות, אתרים כמו ויאגוגו ודרך אנשים שנאלצים לבטל. כמו בכל שנה, יש נוכלים רבים שינסו לגנוב את כספכם עם הבטחות שווא לכרטיס. היזהרו מאוד ממכירות יד שניה, תמיד תוודאו טוב טוב מי הבן אדם וקחו פרטי אימות.

נתראה בטומורולנד!

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Tomorrowland (@tomorrowland)

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם