מרשמלו

Marshmello בשיתוף פעולה עם קוקה קולה

Nelly Weissfeld | 7.07.2022

שתפו את החברים

הישג נוסף למפיק ודיג'יי האמריקאי הנודע – מרשמלו. הבחור בלבן (או בשמו אזרחי – כריסטופר קומסטוק) משחרר שיתוף פעולה חדש עם אחד המותגים המובילים בעולם – קוקה קולה. האמן זוכה פרס הגראמי הולך להוציא משקה חדש בטעם מיוחד ובמהדורה מוגבלת.

"לשתף פעולה עם קוקה קולה במהדורה המוגבלת הזו היה מדהים." כותב מרשמלו. "יצרנו בלנד וייבי של הטעמים האהובים עלי, בערבוב מיוחד. אני חושב שיש לזה טעם מצוין ואני מקווה שהמעריצים יאהבו את זה גם."

הדבר הראשון שבוודאי חושבים עליו הוא שיש לזה טעם של קולה מרשמלו. אבל ממש לא כך הדבר, וזה כנראה היה נדוש וברור מדי. הטעם החדש הוא שילוב של תות ואבטיח יחד עם טעם הקוקה קולה האהוב והמוכר. אם התרגלתם לזה שלאמנים יש חולצות, תיקים ובשמים, אז הנה מרשמלו מביא לנו קולה.

"המוזיקה היא כלי חזק בחיבור בין קהילות ויצירת הזדמנויות לחוויות משותפות… מרשמלו הוא שיתוף הפעולה המושלם. זה צעד מרגש בשביל המותג שלנו ,להציג את המהדורה המוגבלת הזו של קוקה קולה ולהזמין מעריצים להיכנס לעולם של מרשמלו." כתב ולד אואנה, מנהל בכיר, אסטרטגיה גלובלית בקוקה קולה.

המשקה המעניין יצא בארצות בתאריך ה-11 ביולי ויכלול גם גרסא ללא סוכר. הפחית תעוצב בדמותו של מרשמלו יחד עם גרפיקה מוכרת שלו ושל קוקה קולה. כרגע לא ידוע מתי ואם המשקה הזה יגיע לארץ, אבל אם מישהו מתכנן גיחה בקרוב לארצות הברית – אתם יודעים איזה משקה לשתות ביציאה משדה התעופה.

 

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם