דיוויד גואטה

זו הסיבה ש-David Guetta לא יופיע בטומורולנד

Nelly Weissfeld | 27.07.2022

שתפו את החברים

בפעם הראשונה בהיסטוריה של פסטיבל טומורולנד בלגיה, המפיק והדיג'יי הצרפתי המהולל דיוויד גואטה, לא הולך להופיע בו. כעת, בסרטון חדש שפורסם באינסטגרם, האמן מסביר מדוע.

רבים בוודאי שמו לך לכך שכאשר פורסם הליין אפ של טומורולנד, היתה דמות בולטת מאוד שלא נכחה בה – דיוויד גואטה. האמן, שהתגאה מאוד בעובדה שהוא ניגן באירוע בכל מהדורה שהיתה מאז שהוא הוקם, לא נכלל ברשימת 300 פלוס האמנים. עד עכשיו, לא היתה סיבה ברורה לכך שהוא לא הולך להופיע בפסטיבל הבלגי, במיוחד לאור העובדה שהאירוע חוזר באופן חגיגי לאחר שנתיים שבהן לא התקיים.

סרטון חדש שפורסם בחשבון אינסטגרם פרטי של בחור גרמני בשם מרווין קולמן שופך קצת אור על המצב. הבחור פגש את דיוויד מאחורי הקלעים של מועדון האושואיה באיביזה ושאל אותו מדוע הוא אינו מנגן בפסטיבל. דיוויד ענה כי "ניגנתי בכל מהדורת טומורולנד מההתחלה ועד הסוף אבל השנה הם לא מצאו הסכם מתאים. אבל זה בסדר, אני בטוח ששנה הבאה אני אחזור."

כמובן שזה לא ברור בדיוק מהו סוג ההסכם שהם לא הצליחו להגיע אליו אבל עמוק בלב אנחנו מקווים שזה רק תעלול פרסומי ושנוכל לראות שוב את גואטה שובר את הבמה הראשית בטומורולנד.

גם אם דיוויד לא יופיע בפסטיבל, שלא תחשבו שבקיץ ה-COVID FREE הראשון שלו הוא הולך לנוח על זרי הדפנה. האמן הצרפתי המוביל מנהל לא אחד, אלא שני רזידנטים בשני מועדונים מובילים באיביזה. הראשון, הוא ה-  F*** Me I’m Famous באושואיה והשני הוא FUTURE RAVE יחד עם השותף המהמם, מורטן, ב-Hï Ibiza (שנבחר בדיוק למועדון המוביל בעולם על ידי מגזין דיג'יי מאג).

אז מי נוסע לראות את דיוויד גואטה באיביזה? ?

מתוך- WE RAVE YOU

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Marvin Kuhlmann (@marvinkuhlmann10)

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם