אולטרה אירופה

פסטיבל אולטרה אירופה מבוטל

Nelly Weissfeld | 1.07.2021

שתפו את החברים

לא שזה מפתיע אף אחד, אבל אולטרה אירופה בקרואטיה לא הולכת להתקיים בקיץ הקרוב.

המהדורה השמינית של השלוחה האירופאית של אולטרה הייתה אמורה להתקיים בקיץ שעבר אך כמובן בוטלה בגלל הקורונה וכעת נאלצת להידחות בפעם השנייה.
הליין אפ של המגה פסטיבל בחצי האי ספליט כלל את כל תותחי המוזיקה האלקטרונית הכבדים, ביניהם אפרוג'ק, ארמין ואן ביורן, דיוויד גואטה, דיג'יי סנייק, סטיב איוקי, מרשמלו ועוד רבים וטובים.

הפסטיבל פרסם את ההודעה הבאה:

"אולטרונאוטים יקרים,

על אף שזו היתה שנה קשה לכולנו, זה נראה שהעולם בדרך להחלמה. זה כולל את המדינה שמארחת את אולטרה אירופה – קרואטיה, היכן שניסינו באופן חוזר להשיג אישור לקיים את הפקת אולטרה אירופה 2021.

לצערנו הרב, לאור ההנחיות הממשלתיות בכל הנוגע לקורונה ובמיוחד לגבי התקהלויות המוניות, המהדורה השמינית של אולטרה אירופה נדחית לתאריכים 8-10 ליולי, 2022.

הכרטיסים יישארו תקפים ויתקבלו במועד החדש. כל רוכשי הכרטיסים יקבלו הודעה לגבי הכרטיסים שלהם ותנאי ההחזרים באימייל שבו השתמשו לביצוע הרכישה.

בעוד שאנחנו מחכים בקוצר רוח לארח את כולכם בחזרה באולטרה אירופה, אנחנו רוצים להביע את ההערכה העצומה שלנו לכל המעריצים, על התמיכה המתמשכת והסבלנות.

אנחנו סופרים את הימים עד שנוכל להתאחד סוף סוף בקרואטיה היפה לאולטרה אירופה!"

 

מעריצים רבים הגיבו בכעס על ההודעה וטענו כי עדין לא קיבלו החזרים על שנת 2020. אולטרה ידועים לשמצה בחוסר הנכונות שלהם להחזיר לרוכשים את הכסף, בטענה כי זו "דחייה" ולא ביטול.

 

View this post on Instagram

תמונה: rukes.com

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על: ,

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם