פסטיבל ניסוי קורונה ברצלונה

אלה תוצאות ניסוי הקורונה בפסטיבל בברצלונה

Nelly Weissfeld | 8.05.2021

שתפו את החברים

חדשות טובות בעולם המוזיקה ובתעשיית ההופעות החיות והפסטיבלים, בפרט.

ניסוי שנערך בברצלונה בסוף חודש מרץ, רצה לבדוק הופעה של 5,000 משתתפים ואת ההשפעות של זה על התפשטות וירוס הקורונה. מבקרי האירוע עברו בדיקות קורונה מהירות לפני הכניסה וקיבלו את התוצאות לאחר כ-15 דקות לאפליקציה ייעודית, ובאם התוצאה היתה שלילית, יכלו האנשים להראות את התשובה ולהיכנס לאירוע. מספר אנשים אכן התגלו כנושאי הנגיף ולכן הם ומי שנחשף אליהם לא יכלו להיכנס, אך הם כמובן קיבלו את כספם בחזרה. על אף העובדה שלא היה צריך לשמור על כללי ריחוק חברתי, כל הנוכחים היו חייבים לעטות מסכות ואלה יחד עם הבדיקות, נכללו במחיר הכרטיס.

וכעת לתוצאות, כל הנוכחים התבקשו להגיע לבדיקת קורונה נוספת שבועיים לאחר האירוע. סך הכל, שישה מבקרים חזרו עם תוצאת בדיקת קורונה חיובית, אך הסברה כי הם נדבקו באירוע נשללה לחלוטין. אצל שני המקרים האחרונים, היתה סברה גבוהה מאוד כי הם לא נדבקו באירוע עצמו. ועל כן, לאחר ניתוח התוצאות התברר כי אין כל הוכחה שאירוע שכזה תרם להתפשטות הנגיף.

אמנם ההופעה לא היתה של מוזיקה אלקטרונית אלא של להקת אינדי בשם Love of Lesbian, אבל הבשורה תקפה לכל הענף. מדינות נוספות כמו הולנד, בדקו לאחרונה את האופציות של קיום הופעות בהם ישנה חובת בדיקה בכניסה. על אף החזרה היחסית לשגרה בישראל, תעשיית ההופעות החיות והפסטיבלים משותקת ברחבי העולם כבר מעל לשנה וכולם מנסים להבין וללמוד איך להחזיר אותן, אך לא לסכן את הציבור הרחב. כמובן שעם כל הבדיקות, סביר להניח שמחירי הכרטיסים לא יישארו כפי שהיו בעבר, אבל נראה שחובבי ההופעות החיות והפסטיבלים מתגעגעים לזה כל כך, שלא אכפת להם ממחיר כרטיס גבוהה יותר, רק שיוכלו לחזור שוב לרחבה.

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על: ,

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם