ברוקס: "טרם ביקרתי בישראל, מתרגש מאוד"

בר מנור | 6.06.2019

שתפו את החברים

הוא מופיע על הבמות הגדולות בעולם, חתום על פרויקטים לצד מובילי פסטיבלים ואם לא תבוא איזו שהיא תפנית בעלילה- הוא הולך להיות אחד מהדיג'יים הגדולים ביותר שתספק התעשייה בשנים הקרובות.
כתבנו בר מנור, תפס את "Brooks", השם הכי חם בסצינה, לשיחה קצרה על רגעי השיא בקריירה, על היצירה האישית שתפסה לו פינה מיוחדת בלב ועל הביקור הצפוי שלו בישראל.

ברוקס, הוא ללא ספק ילד הפלא החדש של תעשיית המוזיקה האלקטרונית. חרך את במות הענק של טומרולנד ואולטרה, נכנס לאולפן עם מרטין גריקס, דיויד גואטה ומייק ווילימס והפך להבטחה הגדולה ביותר של הפיוצ'ר האוס- הקריירה המוזיקאלית של Thijs Westbroek ההולנדי, נמצאת בנסיקה אדירה.

רגע לפני הגעתו לישראל ביום ראשון הקרוב, הצלחתי למצוא פרק זמן קצר שלא יסולא בפז בתוך לוח הזמנים העמוס של אחת מהדמויות הכי מקוריות ומתוחכמות בסצינה, עבור ראיון בלעדי עבור קוראי "מגזין מגה טיקטס" וקהילת הרייברים הישראלית.


בר: "אז ברוקס, האם אי פעם הופעת מול הקהל הישראלי?"
ברוקס: "האמת שזו תהיה הפעם הראשונה שלי מול הקהל הישראלי. אני סקרן מאוד לראות את האנרגיות שהם יביאו למקום. עם זאת, שמעתי עליו סיפורים מדהימים מכמה מחבריי למקצוע"

בר: "האם יצא לך בכלל לבקר בישראל?
ברוקס: "זו הולכת להיות הפעם הראשונה שלי בארץ!" הוא מגלה.

בר: "אני חייב לציין שאני מתרגש בשבילך. למה אתה מצפה מהביקור הראשון?"

ברוקס: "אני מאוד סקרן לגבי מה החוויה הזו הולכת להביא איתה" מספר האמן. כשאני חוקר או מבקר במדינות חדשות, אני כל הזמן מנסה לשמור על ראש פתוח".

בר: "אם היית צריך לבחור טראק אחד שיצרת לאורך הקריירה, אחד שאתה מחובר אליו רגשית יותר מכל אחד שיצרת עד עצם היום הזה. במי היית בוחר ולמה?"
ברוקס: "אני חושב שלקולאב הראשון שלי ('Byte') עם מרטין גריקס, לנצח יהיה מקום מיוחד בלב שלי. יצרנו אותו בתוך מספר ימים, והיצירתיות מצד שנינו זרמה באופן מצוין. זו הייתה עבודה צוות מעולה והתחלה של משהו מדהים! מציין ההולנדי.

בר: "לדעתך, מה הוא רגע השיא בקריירה שלך עד כה?"
ברוקס: "אם להיות כן, חוויתי המון רגעים מדהימים וייחודיים, אז אני לא יכול לחשוב על רק רגע 'שיא' אחד. אני מודה מעומק ליבי למעריצים על התמיכה והאנרגיות שאני מקבל מהמעריצים שלי בנסיעה המשוגעת הזו!" הוא אומר ומוסיף "אם הייתי חייב לבחור אחד כזה, הרגע ראיתי שהטראק שלי 'Like I Do' עם דיוויד גואטה קרוב מאוד לחציית 300,000,000 השמעות דרך הספוטיפיי, שזה פשוט מטורף!"

בר: "קצב ההתפתחות שלך בשנים האחרונות הוא פשוט מדהים. איך אתה מתאר את הקריירה שלך ולמה כדאי לנו לצפות ממך בזמן הקרוב?"
ברוקס: "האמת שיש לי רימיקס רשמי ל- ' American Boy' של  Estelle & Kanye שעומד להשתחרר בקרוב", הוא מגלה לנו. "מעבר לכך, אני מופיע בהמון ארצות ולכן אני מגלה כ"כ הרבה מקומות מדהימים ברחבי העולם!".

עבור המעריצים הנרגשים, כוכב הפיוצ'ר מסר הודעה אישית: "אני קורע את עצמי באולפן. יש לי המון מוזיקה חדשה בדרך ואני לא יכול לחכות לרגע בו אשתף אותה איתכם!"

 

ברוקס ינחת ביום ראשון הקרוב במסגרת רייב שבועות המסורתי שלנו, האירוע יתקיים תחת כיפת השמיים והחל מהשעה 14:00 – כולו על טהרת המוזיקה האלקטרונית.

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על: ,

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם