Above & beyond חוגגים 300 תוכניות בלוקיישן מיוחד במינו

Nelly Weissfeld | 5.11.2018

שתפו את החברים

בספטמבר, חגגה שלישיית הטראנס הוותיקה אבוב אנד ביונד את התוכנית ה-300 של תוכנית הרדיו המצליחה שלהם – Group Therapy או בכינויה – ABGT. חגיגות היום הולדת התקיימו כפסטיבל ססגוני ומרהיב עם מגוון הופעות חיות ובאחד המקומות המעניינים ביותר בעולם- הונג קונג.
שלושת חברי הלהקה הבריטית-פינית ג'ונו גרנט, טוני מקגינס ופאבו סיליאמקי שוחחו עם רדיו בילבורד הסיני מאחורי הקלעים וסיפרו על איך שהם הצליחו להגיע כל כך רחוק עם תוכנית הרדיו המצליחה.

גרופ ת'רפי היא תוכנית רדיו שבועית האורכת שעתיים ובה הלהקה משמיעה את מנגינות הטראנס והפרוגרסיב האהובות עליהם ומזמינות דיג'יי אורחים לנגן גם כן. פאבו חושף כי אחד מהם מארח כל פעם בתורו את התוכנית והשניים האחרים בדרכים ובסיבובי ההופעות.
"לפעמים יוצא שאנחנו מקליטים את התוכנית מהדרכים, בבתי המלון. והמאזינים שומעים את האקוסטיקה הגרועה בהקלטה". פאבו מספר בעודו צוחק.

כל 50 פרקים של התוכנית, הלהקה עורכת מסיבת יום הולדת בדמות פסטיבל בעיר שונה בכל פעם. כשנשאלו חברי הלהקה מדוע בחרו לקיים את חגיגות ה-300 דווקא בהונג קונג, מקגינס סיפר – "הגענו לכאן בפעם הראשונה בשנת 2004, המדינה הייתה שונה מאוד, הסצינה היתה שונה מאוד. ועכשיו זה גדל ממש מהר ומאוד רצינו לבוא לעשות כאן את אחת מחגיגות היומולדת שלנו בהקדם האפשרי."

ההרכב כנראה התרגש מאוד מיום ההולדת במדינה האסייתית והחליט לכבד אותם בתפאורה וקישוטים מקומיים. פסטיבל ה-ABGT 300 בהונג קונג לווה בתצוגה וויזואלית מדהימה, עם שלטי ניאון בשפה הסינית ועששיות מסורתיות שהיו תלויות מעל הקהל.

מקגינס סיפר איך השלושה בכלל התחילו לעבוד יחד. כאשר הוא עבד על רמיקס משלו ל-Home של Chakra, הוא שמע את העבודה של פאבו וגרנט וחשב לעצמו "אם אני הולך לעשות את זה, אני רוצה לעשות את זה איתם!"
וכך הם התחילו לעבוד יחד, והרמיקס הגיע למקום הראשון בבריטניה ונתן ספתח לקריירה המצליחה שלהם כיום. אחת הסיבות שהפכו את ההרכב לכל כך מצליח היא השליטה שלהם בהנדסת קול.

"כשמדונה שמעה את הרמיקס של What it feels like for a girl, מספר מקגינס, "היא אמרה שבטח יש לכם אולפן מדהים כי זה נשמע נפלא!". אבל מקגינס מודה שהרמיקס נוצר למעשה בדירת סטודנטים, "על מחשב ישן שלא היה חזק מספיק לעשות עבודה טובה, היינו צריכים לחתוך את זה לחצי ואז להדביק הכל ביחד" הוא מספר.

עם השנים, הכשרון הנדיר שלהם במוזיקה האלקטרונית הצליח לבנות להם קהל מעריצים מושבע שגם הולך וגדל עם הזמן. "מוזיקה אלקטרונית אמוציונאלית" זה איך שגרנט מתאר את סגנון המוזיקה שלהם. זה טראנס-באס אז זה מאפשר לנו לשים הרבה מוזיקה בתוך זה". זה לא רק תופים ולא רק לרחבת הריקודים, יש בזה גם שירים. אז אני חושב שזה נותן לאנשים יותר חומר להתחבר אליו לאורך זמן."

ההרכב נמצא כרגע בסיבוב הופעות באירופה ובסוף דצמבר גם בארה"ב. האזינו לראיון המלא כאן

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם