10 דברים שלא ידעת על Deadmau5 (דדמאוס)

בר מנור | 9.05.2017

שתפו את החברים

[:IW]אחד מהמפיקים הגדולים, הוותיקים והיותר מוערכים בסצנה האלקטרונית יופיע בישראל וחוץ מהעובדה שזו כמובן סיבה למסיבה (על אמת, מסיבה מטורפת אפילו), הגיע הזמן לספר לאלו שטיפה פחות בקיאים בחומר- אז מי זה ג'ואל צימרמן המוזר הזה עם המסכה הגדולה של מיקי מאוס ולמה הוא על הבמה?

1. הוא נקרא על שמו של עכבר מת אמיתי!

Deadmau5 טוען זאת כבר שנים- יום אחד, כאשר ביצע החלפה של איזה שהוא כרטיס במחשב שלו, הוא מצא להפתעתו עכבר מת. סיפור די ביזארי אבל כנראה שחבריו ממש אהבו אותו כי הוא זכה לכינוי "האיש עם העכבר המת" !
האבולוציה המעניינת של השם אפילו עוד יותר מפתיעה.
בסופה הורדו אותיות והוסף המספר "5", זאת מכיוון שבחדרי הצ'אט בהם היה מבלה זמן לא מועט, הכינוי דדמאוס היה ארוך מדי.

2. הוא בן 36!

צעיר ברוחו (ועוד כמה פסקאות תבינו בדיוק כמה) אין ספק שהוא אחד מהאנשים המבדרים ביותר בסצנה האלקטרונית, אבל תאמינו או לא- הוא בן 36.

3. הוא אושיית רשת רצינית!

Deadmau5 ידוע בתעשייה בתור בחור שלא כדאי להסתכסך איתו ברשתות החברתיות השונות.
בטוויטר, פייסבוק או כל מקום אחר בו תהיו מקושרים איתו, ככל הנראה שתתקלו בתגובה משפילה, ירידה חזקה על המוניטין או סתם הערה עוקצנית- הוא גאון על המקלדת כמו שהוא גאון באולפן, אבל הארס שלו מגיע לכל מקום, כן, גם לחבריו הקרובים ביותר (ראו ערך תקרי קנייה ווסט, תקרית ג'סטין ביבר, תקרית סקרילקס ועוד)

4. הוא לוקח את המותג שלו ברצינות!

עוד הרבה לפני שמרשמלו חשב לכבוש קסדה לבנבנה ומוארת בהופעותיו, היה זה ג'ואל צימרמן, הלוא הוא Deadmau5, שהקפיד להופיע (עד היום) עם מגוון של קסדות בצורת עכבר (או מיקי מאוס תלוי את מי שואלים)- הקסדות האלו הן מופע בפני עצמו: מאות מהדורות, מאות אורות וצבעים ססגוניים ועשרות קסדות קונספט- והאמת? אותנו ממש מעניין אם יש שם מזגן…

5. את הקריירה הוא התחיל תחת שם אחר לגמרי!

הקריירה המעניינת והזוהרת שלו התחילה אי שם בחדרו כשהיה בן 15, ופרסם בקרב קהילת ההאוס והטכנו יצירות אישיות שלו, תחת השם " I Du De", רק כמה שנים לאחר מכן, פרסם סינגלים על שמו המקורי- Deadmau5.

6. הוא היה מועמד לגראמי!

בשנים בהן ה-EDM החל להתעורר ולקרום לעצמו הצלחות קטנות ומדויקות (יש שיגידו גדולות ויש כאלו שאף יגידו שזה היה חלק מרגעי השיא של הסצנה, אבל אנחנו לא נשפוט) צימרמן היה מועמד לפרס גראמי בקטגוריית "ההקלטה המעובדת מחדש הטובה ביותר" על הרי-מיקס לשירו של מורגן פייג' "The Longest Road"!

7. הוא הציע לחברה שלו נישואין בטוויטר!

חיית רשת כבר אמרנו? הבן אדם אשכרה הציע לחברה שלו נישואין בציוץ!
בתמונה מפורסמת שהוא העלה בה נראה טבעת יפה ואליה צורף כיתוב שהוא לא יכול לחכות עד חג המולד הקרוב, הוא החליט לשאול כבר עכשיו ובפני כולם האם אמנית הקעקועים המפורסמת קט וון די מסכימה להתחתן איתו. תתפלאו, התשובה הייתה חיובית, רק חבל שהם נפרדנו פחות משנה אחרי, ביוני 2013 ליתר דיוק, חודשיים לפני החתונה המיוחלת.

8. והוא..די מצליח.

יחד עם 2 אלבומי הופעות, 5 אלבומי EP (אלבומים מקוצרים), 8 אלבומי אולפן, 10 אלבומים שהוא היה מעורב בהם ועשרות סינגלים- Deadmau5 הוא אגדה חיה בקרב הפלטות והאולפן המוזיקאלי.

9. נשמע קצת מוזר אבל אמיתי- הוא לא כ"כ אוהב שקוראים לו DJ.

תקראו שוב, אבל עדיין תגיעו לאותה מסקנה- הוא פשוט לא אוהב שקוראים לו DJ.
הוא מחשיב את עצמו כמפיק ויוצר מוזיקאלי הרבה יותר מאשר שהוא מחשיב את עצמו תקליטן.
אם להיות יותר מדויקים, הוא אפילו טוען כי DJ זו עבודה קלילה ולמרות שהמון לא יודו בזה מבחינתו "זה עניין של כמה כפתורים", הכשרון האמיתי נראה באולפן.

10. הוא יופיע בישראל ב- 2017\06\08 בראשון לציון!

האומן הענק שמייצג בכבוד את הטכנו והרבה ממה שבאמת קיים מתחת לרבדים האלקטרוניים של ה-EDM, יופיע בלייב פארק בפעם הראשונה בקריירה שלו ולכם נשאר רק להנות מזה!

כל הפרטים על ההופעה של Deadmau5 בישראל[:]

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם