פסטיבלים

זאת ענקית הפסטיבלים שמפסיקה פעילות ברוסיה

Nelly Weissfeld | 21.03.2022

שתפו את החברים

המלחמה הכלכלית העולמית על רוסיה ממשיכה לתפוס תאוצה ותעשיית המוזיקה לוקחת גם היא חלק חשוב.

לאחר שחברות רבות החליטו להחרים את רוסיה על הפשעים שמבצע פוטין כנגד אוקראינה, גם ענקית האירועים LIVE NATION מצטרפת למאבק. חברת העל שבסיסה בקליפורניה שבארצות הברית החליטו כי הם לא הולכים לקדם יותר אירועים במדינה וגם לא לעשות עסקים עם שום ספקים במדינה.

"LIVE NATION מצטרפים לגינוי העולמי של הפלישה של רוסיה לאוקראינה", נכתב בהצהרה במגזין IQ.
"אנחנו לא נקדם הופעות ברוסיה ואנחנו לא נעשה עסקים עם רוסיה. אנחנו בתהליך של ביקורת של המוכרים שלנו כך שנפסיק את העבודה עם כל ספק שבסיסו ברוסיה."

LIVE NATION פתחו משרדים במוסקבה בשנת 2010 וכעת הם מודיעים על הפסקת הפעילות באותו הזמן שגם ענקית הסטרימינג ספוטיפיי הכריזה על אותו המהלך.

החברה השבדית פרסמה כי היא "בהלם גמור ועצב על ההתקפה ללא ההתגרות על אוקראינה." ספוטיפיי החליטו להסיר תוכן מרשתות מדיה שבשליטת המדינה כמו RT ו-SPUTNIK אך הם הולכים להשאיר את השירותים שלהם ברוסיה.

"אנחנו מאמינים שזה מאוד חשוב להשאיר את השירותים שלנו פעילים במדינה על מנת לאפשר זרימה גלובלית של מידע," מסר נציג של ספוטיפיי למגזין VARIETY.

חברות גלובליות רבות הפסיקו את השירותים שלהם ברוסיה. אפל הפסיקו מכירה של כל המוצרים שלהם ברוסיה, חברות המטוסים בואינג ואיירבוס הודיעו על סגירת פעילות, גוגל, AMD, מטא (פייסבוק), נטפליקס, אורקל ועוד חברות רבות אחרות סגרו או צמצמו את הפעילויות שלהן.

גם המפיקים בתעשייה מתגייסים לעזרה. מפיק ודיג'יי הטכנו ההולנדי יוריס וורן הודיע כי הוא וההרכב הגרמני MONKEY SAFARI הולכים לתרום את כל ההכנסות ממכירת המוזיקה החדשה שלהם עד להודעה חדשה, לצלב האדום של הולנד.

"העבודה של ארגוני צדקה כמו הצלב האדום הם קריטיים בזמנים האלה." פרסם יוריס באינסטגרם. "אני מעודד את כולם לתרום איך שהם יכולים על מנת להבטיח עזרה חיונית לאלה שזקוקים לה באופן נואש באוקראינה."

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Joris Voorn (@jorisvoorn)

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם