איך מערכת מכירת כרטיסים בנייד תשפר את האירוע שלכם?

שחר שמואלי

שחר שמואלי

שחר שמואלי, יזם אינטרנטי ונושם מדיה דיגיטלית. עוסק בענף הכרטיסים בישראל משנת 2011. מוזמנים לפנות לשאול נוספות במייל: shahar@megatickets.co.il

כשתעשיית מכירת הכרטיסים באינטרנט הייתה בחיתוליה, הסמארטפונים בכלל לא נחשבו לגורם שצריך לקחת בחשבון. הנחת הדעה הייתה שכולם מבצעים את הרכישות שלהם באמצעות מחשבים ניידים ונייחים.

עם הזמן, הדברים השתנו והרגלי השימוש של המשתמשים השתנו מקצה לקצה והתמונה התהפכה לחלוטין.
נקודת המפנה העיקרית הייתה בשנת 2013, כשיותר אנשים גלשו לחנויות אונליין מהניידים שהם מאשר ממחשבים נייחים\ניידים שלהם. אם אתם מוכרים כרטיסים דגיטלים לאירועים שלכם, אתם חייבים לקחת בחשבון את הנתון הזה ולהיות מוכנים אליו.

  • מכירת כרטיסים בנייד יכולה לסייע למארגני ומשווקי האירוע לגרוף הרבה יותר רווחים.
  • מפיקים יכולים למכור כרטיסים עד הדקה האחרונה, כי האספקה שלהם לכרטיסים דיגיטליים היא מיידית ופשוטה.
  • לא צריך לבזבז זמן למשלוח או לאיסוף.
  • מידע בזמן אמת על כמות הכרטיסים שמוממשו – בהתאם לרגולציית משטרת ישראל.

כרטיס דיגיטלי למובייל מאפשר לחתוך עלויות גם עבור הלקוחות וגם עבור המארגנים.

  • שני הצדדים רק מרוויחים ממכירת כרטיסים לנייד. המוכרים לא צריכים לשלם עבור הדפסת ומשלוח הכרטיסים, ולכן הם לא צריכים לגלגל את העלויות האלה לצרכן.
  • כרטיס דיגיטלי מאפשר לחסוך בנייר ולתרום לאיכות הסביבה.
  • מכירת כרטיסים למכשירים ניידים היא גם השיטה הבטוחה והמוגנת ביותר.
  • כרטיס דיגיטלי מקשה על ספסרות, הופך את הזיוף או ההונאה למשימה קשה מאד.

בימינו, ניתן אפילו להוסיף את השם והתמונה של הלקוח לכרטיס האלקטרוני על מנת לאשר את זהותו בכניסה לאירוע.

אופטימיזציה למנועי חיפוש עבור מכשירים ניידים

שימו לב – 75% מתנועת הגולשים שצופים בפרסומת בפייסבוק מגיעה ממכשירים ניידים!

  • ע"פ הנתונים של גוגל, רוב החיפושים במנוע החיפוש הגדול בעולם נעשים היום ממכשירים ניידים ולא מהמחשב הנייד.
  • הסמאטרפון הפך להיות אחד הדברים המרכזיים בחיינו ומלווה אותנו בכל רגע ובכל החלטה.

דמיינו סיטואציה שהם מבלים עם חברים והם מדברים פתאום על הלהקה האהובה עליכם שצריכה להגיע בקרוב.. הדבר הראשון שתעשו הוא לפתוח את הנייד ולחפש לרגע את האירוע בגוגל, לפני שבכלל תשכחו מזה ועניין אחר יסיח את דעתכם. כאן נכנס היבט האופטימיזציה למנועי החיפוש של מגה טיקטס (SEO) אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס כ"כ הרבה לקוחות פוטנציאליים. דאגו להופיע בראש התוצאות כשהם מחפשים את האירוע שלכם.

חשוב לקחת בחשבון שקהל היעד שמשתמש במכשירי מובייל שונה לגמרי מקהל היעד שמגיע מהמחשב הנייח. קודם כל, אנשים נוטים לחפש דברים בסמארטפון כשהם נמצאים ליד מיקום מסוים או מבררים מידע בנוגע אליו. דירוג תוצאות החיפוש במובייל נקבע על פי קרבה למיקום. זה קריטריון משפיע. תגדירו מיקום מדויק כשאתם מבצעים אופטימיזציה לאתר המובייל שלכם.

  • היבט נוסף ושחשוב לשים אליו לב, הוא שקשה יותר להקליד בסמארטפון מאשר במחשב נייד או שולחני. תבחרו בחוכמה את מילות המפתח שתשתמשו בהם.
  • בחרו מילות מפתח רלוונטיות, קצרות, נוחות ופשוטות להקלדה מהירה. לא צריך להתפזר על מונחים מבלבלים וארוכים שלוקח שעות להקליד.
  • רוב האנשים שמחפשים בנייד נוטים להיעזר באפשרות "ההשלמה אוטומטית" של גוגל, כשהמכשיר מנסה לנחש ולהשלים בהצלחה את מה שהם מנסים להקליד בשורת החיפוש.
  • חשבו על מילות חיפוש קליטות, ברורות ונפוצות. אם תבחרו מילים בולטות שישר קופצות לראש, כלי ההשלמה האוטומטית יסייע לכם במקום לפעול נגדכם.

על מנת לבחון את יעילות מילות המפתח שבחרתם, תזינו אותן לשורת החיפוש בסמארטפון ותבדקו שהן מופיעות באפשרויות החיפוש האוטומטיות שגוגל מציע מראש.

תבנו אתר "מובייל פרנדלי" – ידידותי למכשירים ניידיים

טעות קריטית ביותר היא ליצור אתר שלא מותאם למכשירים ניידים.

מחקרים הוכיחו לאחרונה כי ישנה עלייה של 160% בכמות הרכישות מאתרים המציעים חווית משתמש פשוטה ונוחה לתשלום דרך הנייד.

תוודאו ותעשו "דאבל צ'ק" שאתם דואגים לדף שיווקי ונוח ללקוחותיכם, שניתן לגשת אליו מכל מכשירי הסלולר, שהוא ברור ונוח לשימוש גם על גבי מסך קטן.

  • וודאו כי הנתונים החשובים מוצגים בתחילת הדף.
  • כפתור הנעה לפעולה "רכישת כרטיסים" צריך להופיע במקום בולט ואינטואטיבי עבור לקוחותיכם.
  • חשוב שיהיה קל לנווט באתר.
  • שימו לב שהתמונות לא מפוקסלות או מרוחות, דבר שיכול להעיד על חובבנות.
  • עמוד תשלום – אל תשכחו לעשות V גם על דף תשלום מותאם לסלולר

אל תכריחו את הלקוחות להוריד אפליקציה מיוחדת על מנת לבצע את הרכישה

"הנתונים הסטטיסטיים חושפים באופן חד משמעי שמרבית הסיכויים שהמבקרים באתר שלכם גולשים ממכשיר נייד ולא מהמחשב הנייח"  – שחר שמואלי, מייסד חברת MEGA TICKETS

  • נתון מדהים מציג ש 7 מתוך 10 לקוחות שידרשו להוריד אפליקציה מיוחדת לרכישת כרטיסים פשוט ינשרו בתהליך הרכישה
  • העריכו את הלקוחות שלכם – הם לא רוצים לבזבז את הזמן היקר שלהם ולהשקיע מאמץ על מנת לרכוש כרטיסים.
  • תנו להם לבצע את הרכישה בפשטות ובקלות ובלי תהליך הרשמה.

תתחשבו בלקוח ותקלו על החיים שלו, זה ישתלם לכם בגדול. לקוחות מרוצים ושבעי רצון ישמחו לחזור לבצע רכישה אצלכם שוב ושוב.

 

 

שחר שמואלי

שחר שמואלי

שחר שמואלי, יזם אינטרנטי ונושם מדיה דיגיטלית. עוסק בענף הכרטיסים בישראל משנת 2011. מוזמנים לפנות לשאול נוספות במייל: shahar@megatickets.co.il

צריכים עזרה עם מכירת כרטיסים?

בואו נפיג את החשש ביחד, אנחנו נלווה אתכם מרגע השקת הטיזרים ועד סריקת הכרטיסים ביום המופע. דברו איתנו עכשיו -