בית / מערכת למכירת כרטיסים / איך לגייס חסויות לאירוע: טיפים וקיצורי דרך

איך לגייס חסויות לאירוע: טיפים וקיצורי דרך

נותני חסות אמינים שיעניקו לכם גב וביטחון כלכלי לאורך זמן יכולים לעשות את כל ההבדל בין רווח עצום לאסון כלכלי מהדהד.

דמיינו לכם שלא הצלחתם להשיג נותני חסות ומשקיעים שידאגו למימון הפסטיבל או האירוע שאתם מפיקים, תצטרכו לשבור את הראש איך לכסות את עלויות האירוע הכבדות ולשלם את כל החשבונות שהאירוע המושקע שלכם דורש.

במקום ללכת על אירוע נוצץ, מושקע ובלתי נשכח , תצטרכו להדק חגורות, לצמצם הוצאות ולהוזיל עלויות.

התקציב הנמוך שלכם יוציא לפועל אירוע קטן וחסכוני שלא עומד באמות המידה המקובלות.

כמובן שהקהל (ואחריהם גם התקשורת) יבקרו את ההפקה הגרועה של האירוע שלא עמד בציפיות.

אל תתנו למצב כזה לקרות. על מנת לעזור לכם להימנע מהתרחיש המביך הזה, אנו נלמד איך כיצד לגייס מקורות מימון לאירוע הגדול הבא שלכם בצורה הנכונה והיעילה ביותר. אתם תלמדו להיכנס לראש של נותני החסות, לתקשר איתם בצורה טובה ולבסס אמון הדדי. תוכלו ליצור התקשרויות ארוכות טווח שיועילו לשני הצדדים.

הדרך לחסות ארוכה ומפותלת

בשוק רווי, עמוס ותחרותי, מפיקי אירועים חייבים לחשוב על דרכים יצירתיות ומקוריות להבליט את האירוע הבא שלהם.

נותני החסות הנכונים יכולים להפוך לגורם המכריע שימשוך את הקהל דווקא לאירוע שלכם.

כשהאנשים יתלבטו אם להתכרטס לאירוע שלכם, נותן חסות שידבר אליהם יכול להטות את הכף לטובתכם.

במילים אחרות, לא תוכלו לבנות אירוע מוצלח ומבוקש מבלי לשתף פעולה עם מותגים מוכרים ואהובים שיתמכו בכם.

אם לא תצליחו לגייס לצדכם חברות משפיעות ורבות עוצמה, מכירות הכרטיסים שלכם יזחלו ולא יעמדו בציפיות.

זה ברור שכמה מהמותגים כבר תפוסים וחתומים על חוזים ארוכי טווח עם מפיקים וארגונים אחרים. חסויות אחרות לפעמים יהיו להוטים לחתום על הסכם שיתוף פעולה דווקא עם המתחרה המרכזי שלכם.

יהיו גם כאלו שפשוט לא יתאימו לקהל שאתם פונים אליו, לא ידברו אליו או ימשכו את תשומת ליבם.

אז כיצד לבחור את המותג הנכון והמתאים עבורכם? קודם כל נתחיל מהיסודות: תכינו את שיעורי הבית שלכם ותבינו מראש למי כדאי לפנות.

איך לגרום לחסויות לעבוד דווקא אתכם?

בין אם אתם מתכננים לערוך יריד כלות לכבוד עונת החתונות המתקרבת או תערוכת רכב ענקית שתימשך כמה ימים, הסוד מאחורי משיכת נותני החסות המושלמים עבורכם הוא להוכיח כיצד הם יוכלו להרוויח משיתוף הפעולה איתכם. כשהם ישתכנעו שהמהלך יועיל להם ויתן להם ערך גדול, הם יהיו בכיס שלכם ויפתחו את הארנק.

"אם יש דבר אחד שאני תמיד נוהג להדגיש לגבי נתינת חסות הוא שקודם כל מדובר בשיתוף פעולה ואיחוד כוחות המבוסס על מימוש יעדים משותפים"

בדקו אפשרות לשלב את החסויות בתהליך רכישת הכרטיסים ואולי אפילו לבצע אינטגרציה במערכת למכירת הכרטיסים בה הקהל שירכוש כרטיסים לאירוע יקבל הטבות בבית העסק של נותן החסות.

אל תיתנו לשמועות להפיל אתכם

נותני החסות שלכם מדברים אחד עם השני, אם תפגעו במערכת היחסים שלכם עם נותן חסות אחד, כל השאר ישמעו על זה, יסיקו מסקנות ויחשבו טוב אם כדאי להם להמשיך לעבוד אתכם.

טפחו את מערכת היחסים שלכם עם נותני החסויות

על פי סקר עדכני של חברת IEG, בערך שישה מתוך עשרה נותני חסות מחפשים דרך לצאת מהחוזה שלהם.
בכדי לוודא שאתם לא נמצאים ברשימה העגומה הזאת, חשוב שתשמרו על מערכת יחסים כנה, טובה וחיובית עם נותן החסות שלכם לאורך זמן רב. תראו להם מה אתם שווים ותוכיחו שאתם יכולים לתת להם ערך גם בטווח הארוך.

 

על העורך שמואלי שחר

שחר שמואלי, יזם אינטרנטי ונושם מדיה דיגיטלית. עוסק בענף הכרטיסים בישראל משנת 2011. מוזמנים לפנות לשאול נוספות במייל: shahar@megatickets.co.il

מומלץ לקריאה מהירה >>

מכירת כרטיסים אונליין: 10 הטעויות הכי נפוצות

במהלך החודשים האחרונים עבדתם כ"כ קשה לתכנן את האירוע הבא שלכם, בכדי שיהיה כזה שייזכר …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *