דף מכירה (הצעה שיווקית) מוצלח יעזור לכם להעביר את המסר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, שהאירוע הזה הוא בדיוק מה שהם צריכים ואסור להם לוותר עליו. אחרי ששוחחנו בטעויות הקריטיות במכירת כרטיסים אנחנו נדון הפעם בכללים להצלחה במכירת כרטיסים.
דף מוצלח מציג בצורה טובה את החוויה שהאירוע מציע ומדרבן את הלקוח לרכוש כרטיסים בלי היסוסים מיותרים.
זה לא סיפור גדול לבנות דף מכירה כזה גם לאירוע שלכם. לא מדובר במשימה מורכבת למתכנתים, פשוט צריך לשמור על כמה כללים פשוטים שכל אחד יכול ליישם.
ריכזנו כאן את הכללים המובחרים היעילים ביותר, כל זה מניסיון הרב שצברנו עם מערכת למכירת הכרטיסים שלנו.
איך תגרמו לגולשים שהגיעו לדף המכירה שלכם להתאהב באירוע ולהפוך ללקוחות מרוצים שיגיעו שוב ושוב לאירועים שלכם?
בואו נצא לדרך ונעבור על 5 הכללים שהוכיחו את עצמם לדף מכירה הטוב ביותר, כזה שיעזור לכם למכור את כל הכרטיסים שהקצתם לאירוע ולהבטיח שהוא יהיה מלא עד אפס מקום:
1. וותרו על תוכן מסורבל,מעייף ולא מקורי
כולנו מכירים את המשפט "אין שני לרושם ראשוני". למבקרים באתר הדף המכירה יקח כמה שניות להחליט אם בא להם להמשיך לגלול ולחקור את האירוע או שהם מרגישים שהם מבזבזים את הזמן שלהם,
- הציגו את המידע הרלוונטי והממוקד שמחפשים הגולשים בצורה פשוטה ונוחה.
- העבירו את המסר למה אסור לפספס את האירוע שלכם.
- תדאגו לפרט את החוויה האדירה שהאירוע עצמו מציע.
- נסו לתמצת כמה שאפשר בצורה יצירתית.
- ספקו את הפרטים המועילים והעיקריים ביותר בראש הדף.
- הימנעו מקלישאות שחוקות שמעייפות את הקוראים.
תעשו "דאבל צ'ק" שדף המכירה שלכם מכיל את המידע הבא:
- שם האירוע – מעבר לבחירת תמונה טובה לאירוע, חשוב שתבחרו שם שיוכל להעיר מסר ברור על מה מדובר, מה מייחד אותו מכל מאות האירועים שיש באותו שבוע, הבליטו את שם האירוע בכדי שהוא ייזכר אצל הגולשים אם יתקלו בו שוב ברחבי הרשת.
- פירוט והגדרת האירוע – שימו לב שאתם לא הולכים מסביב אלא מסבירים "תכל'ס" ללקוח במה האירוע שלכם יעסוק ומה תהיה החוויה שהוא יספק למשתתפים, לא משנה אם מדובר בפסטיבל או כנס מקצועי – חשבו טוב טוב איזה מידע יגרום לגולש לרצות להשתתף דווקא באירוע שלכם.
- מיקום, תאריך, וזמן האירוע – זה נראה מובן מאליו, אבל ישנם דפי מכירה שלא מציגים את הפרטים החשובים האלו באופן ברור וגלוי לעין. תוודאו שהגולש יוכל למצוא את הפרטים האלה בקלות.
- מחירי כרטיסים ולחצן "הזמנת כרטיסים" – אחרי שהצלחתם לשכנע את הגולש נשאר שלב "הכירטוס", בשלב הזה הגולש יחפש את מחיר הכרטיס ויחליט אם הוא הוגן בעיניו, אם תציגו את מחיר הכרטיסים והעלויות בצורה ברורה, את מדיניות הביטולים ושקיפות עם הלקוחות כך תרוויחו כמה שיותר לקוחות.
אנשים לא אוהבים "הפתעות" כגון עמלות נסתרות או מדיניות ביטול מסורבלת. - קריאה לפעולה – לחצן ה"קריאה לפעולה" הוא הלחצן הכי חשוב בדף המכירה שלכם, אתם צריכים לשים לב שהוא ברור, גדול מספיק ובצבע בולט לעין, כזה שאי אפשר לפספס אותו.
2. תמונה אחת שווה אלף מילים
אחרי שהגולש נכנס לדף המכירה שלכם ומעבד את המידע שסיפקתם לו הוא ימשיך לבצע מחקר לפני שיסיים את התשלום.
התחנות הבאות שלו בד"כ יהיו גוגל ויוטוב, בחיפוש אחר סירטונים ותמונות מהאירועים קודמים, הוא יחפש בעיקר התרשמות חזותית על מנת להבין כמה שיותר מה מחכה לו באירוע.
- חשוב לספק באתר תמונות מובחרות ומסקרנות – כאלו שיעבירו את החוויה של האירוע בצורה הטובה ביותר.
- הימנעו מתמונות מפוקסלות.
- השתדלו להלהיב, לרגש ולגרום לגולש לצפות לחוויה הזו שאסור לו להחמיץ.
3 . תנצלו לטובתכם ביקורות וחוות דעת של לקוחות מרוצים
תיאור יבש ופרטים כלליים על האירוע לא יספיקו על מנת לגרום לגולשים לרכוש כרטיסים לאירוע שלכם.
בימינו, הגולש הממוצע מבצע מחקר ומנסה לקבל כמה שיותר מידע אמיתי על המוצר לפני הרכישה. יתרון גדול הוא להגיש ביקורות של אנשים שהתנסו כבר באירוע שלכם, נצלו לטובתכם ביקורות חיוביות של לקוחות קודמים בכדי "להדק" את אחוז הרוכשים ולהפיג חששות.
- פרסמו באתר ביקורות של דמויות מפתח (מוכרים) או משפיענים שהתרשמו לטובה מהאירוע ויכולים להמליץ עליו.
- צרפו חוות דעת של משתתפים מרוצים שהסבירו במילים שלהם למה חייבים להשתתף באירוע.
מחקרים הוכיחו ש-70% מהאנשים מסתמכים על חוות דעת וביקורות של משתמשים קיימים לפני שהם מחליטים על רכישה באינטרנט. אם הם ישמעו דברים טובים על האירוע שלכם, הם יפסיקו להתלבט וישלימו את תהליך הרכישה.
4 . ספקו חווית משתמש אופטימלית בכל המכשירים
מרגע הקסם הזה שהגולש החליט שהוא מגיע לאירוע שלכם, נותר לו שלב רכישת הכרטיסים. הקלו עליו בתהליך ועשו הכל בכדי שהוא יהיה פשוט ככל האפשר:
- וודאו שדף המכירה שלכם מותאם לנייד.
- הימנעו מתהליך קנייה ארוך, מעייף, ומסורבל.
- חסכו לגולש כאבי ראש ובזבוז זמן על אישור הגעה ותשלום עבור הכרטיסים.
- תוודאו שדף המכירה יהיה כמה שיותר בהיר, מהיר ופשוט.
- הימנעו משדות מיותרים כגון "מיקוד" "איזור מגורים" וכו'.
כל שדה שנוסף לתהליך הרכישה מוריד את אחוז הרכישה אצלכם בדף המכירה ב-10%.
מחקרים הוכיחו שהסיכוי להשלמה מוצלחת של עסקאות רכישה באינטרנט מזנק ב-160% אם תהליך התשלום מותאם למכשירים ניידים. מרבית הגולשים שיבקרו באתר שלכם יגלשו מהסמארטפון, אז תוודאו שהאתר שלכם ידידותי למובייל.
5 . בצעו אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)
קידום דף המכירה שלכם במנועי החיפוש יבטיח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם ימצאו אתכם בקלות בכוחות עצמם.
במקום לבזבז הון תועפות על תקציב ממומן, וודאו קודם שדף המכירה שלכם נמצא במיקום גבוה ולגיטימי בתוצאות החיפוש, זה יבטיח שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא יפספסו את דף המכירה שלכם כשהם מבצעים מחקר על האירוע.
- השתמשו במילות מפתח מוצלחות, יעילות, וקליטות שיספקו את הסחורה.
ברגע שתמצאו את מילות המפתח הנכונות, שלבו אותן כמה שיותר בתוכן, בכותרות, בתמונות, ובתגיות בדף המכירה.
זה הכל!
אם תיישמו את כל הטיפים החשובים האלה, השמיים הם גבול. תוכלו להיות בטוחים שאתר האירוע שלכם עובד בשבילכם ומסייע להקפיץ את מכירות הכרטיסים, במקום להבריח לקוחות פוטנציאליים ולפגוע בתדמית ובמוניטין שלכם.
רוצים למכור כרטיסים אונליין איתנו? נשמח לשוחח אתכם