הרשתות החברתיות הפכו מזמן לאחד מהדברים הבלתי נפרדים מחיינו, וכבר קשה לדמיין איך הסתדרנו לפני, הן מאפשרות לנו להתעדכן בכל מה שעובר על האנשים שקרובים אלינו ולחלוק חוויות בצורה פשוטה ומהירה.
אחת מההזדמנויות הגדולות שעומדות בפני מפיקי אירועים בשנים האחרונות היא למכור כרטיסים בפייסבוק, יש להםהזדמנות פז לפנות למספר בלתי נתפס של לקוחות פוטנציאלים שמבלים זמן רב ברשתות החברתיות כמו פייסבוק ואינסטגרם.
הניו יורק טיימס מדווח שהמשתמשים בפייסבוק מקדישים שעה שלמה מהרגע שהם מתעוררים לצרוך רשתות החברתית!
- כמחצית ממשתמשי הפייסבוק (2 מליארד) פעילים ברשת מדי יום, לא קיים מרחב ווירטואלי אחר בעולם שמתקרב למספרים אדירים כאלו. פייסבוק מציעה שוק עצום.
- מפיקים אירועים חדים ומביני עניין הבינו את פוטנציאל מכירת הכרטיסים בפייסבוק וזנחו את התקשרות המסורתית ומשקיעים את רוב התקציב שלהם בדיגיטל, בייחוד כמשודבר בהופעות מוזיקה או חיי לילה, פייסבוק מציעה חשיפה גדולה יותר מכל אמצעי אחד.
חברת הכרטיסים המובילה MEGA TICKETS מציעה את הטכנולוגיה המתקדמת והנוחה ביותר למכירת כרטיסים לאירועים והפקות דרך פייסבוק. הגיע הזמן להעלות הילוך ולהזניק את מכירות הכרטיסים שלכם לשמיים.
מכירת כרטיסים בפייסבוק באמצעות ממשק מכירת הכרטיסים של MEGA TICKETS
מכירת כרטיסים ישירות דרך עמוד הפייסבוק שלכם, העוקבים שלכם יוכלו להתעדכן בכל האירועים שמתקרבים ישירות דרך הניוז פייד שלהם.
- רכישת כרטיסים ישירות דרך ה"איבנט" שתפתחו בפייסבוק.
- מעקב אחר הזמנות שהגיעו מהפייסבוק וצפייה בסטטיסטיקה בזמן אמת.
- התאמת מסרים לקהל שהגיע מהפייסבוק.
- בקרה מלאה על מלאי הכרטיסים הזמין.
- תוכלו לנהל את מלאי הכרטיסים שלכם במקום אחד. מדובר ביתרון עצום שיחסוך לכם המון זמן וכאב ראש. במקום להתפזר על עשרות שירותים שונים ללא כל קשר ותיאום ביניהם, אנו מציעים מעקב מלא וצמוד אחר יתרת הכרטיסים בכל רגע נתון.
- פייסבוק מסונכרנת עם הממשק הייחודי של מגה טיקטס ולכן ברגע שמלאי הכרטיסים אוזל, לא ניתן לבצע רכישה נוספת.
חברת MEGA TICKETS מובילה את תעשיית מכירת הכרטיסים הדיגיטלים לנייד.
אנו הראשונים שהבנו את היעילות העצומה של השיטה הזאת ונדאג שהרבה יותר משתמשים יפיצו את השמועה בנוגע לאירוע שלכם, גם מעבר לעמוד הפייסבוק שהקמתם.
דיווח שקוף ומפורט של נתוני מכירות הכרטיסים. כשאתם מוכרים כרטיסים לאירוע בפייסבוק תוכלו לקבל מידע מקיף בנוגע לרכישות שהתבצעו. תוכלו לפלח את הנתונים על פי מיקום הרכישה (פייסבוק, דף נחיתה, אתר מכירות, וכו’), ולדעת אילו משתמשים ביצעו את הרכישות. זה יאפשר לכם ללמוד על קהל היעד הטיפוסי שלכם על מנת לפנות אליו בצורה נכונה, ממוקדת ויעילה יותר וכך לחסוך הוצאות פרסום מיותרות.
כשאתם מתלבטים איזו מערכת למכירת כרטיסים לבחור, חשוב שתשימו לב שמדובר בפיתרון איכותי שמתמקד בעיקר בחווית משתמש פשוטה.
מה הן הדרכים הטובות ביותר למכור כרטיסים בפייסבוק?
כשאתם פונים לקהל היעד שלכם שהתעניין כבר באירוע, אתם מעלים בעשרות אחוזים את הפוטנציאל שלהם להשתתף באירוע , הם כאילו מונחים אצלכם בכיס, כל מה שנשאר הוא "לשכנע" אותם ששווה להם להתכרטס לאירוע
- השקיעו בבניית דף נחיתה "הצעה שיווקית" אטרקטיבי ופשוט שיפנה לקהל היעד שלכם.
- הטמיעו את "פיקסל פייסבוק" בדף הנחיתה שלכם.
- צרו תוכן מעניין ורלוונטי שיעזור לכם להבין אילו אנשים מתעניינים באירוע שלכם והטמיעו בו את "פיקסל פייסבוק".
- צרו "רשימת קהלים" מאנשים שהשתתפו באירוע שלכם בעבר.
- תפנו לקהל באמצעות "רימרקטינג" ושלחו אותו לדף הנחיתה שיצרתם.