אספנו 7 טיפים מהירים שיעזרו לכם למקסם את מכירת הכרטיסים לאירוע הקרוב שלכם, אם מדובר בכנס או באירוע מוזיקה או ספורט הכללים הללו רלוונטים גם לכם:
- תיהיו ברורים על מה האירוע – ספקו את שמות האמנים שיופיעו ופרטו עליהם, את ז'אנר וסגנון המוזיקה כך שאם יש אנשים שלא מכירים את האמן עצמו תהיה להם הזדמנות להבין על מה מדובר.
- תיהיו ברורים למה כדאי לאנשים לרכוש כרטיסים מראש – האם הם נכנסים מהר יותר לאולם? משלמים פחות מהמחיר בדלתות? האם האירוע צפוי להיות SOLD OUT ? ככל שתיתנו להם יותר סיבות לרכוש מראש כך תמקסמו את המכירה של האירוע.
- תוודאו שהמכירה המוקדמת היא זולה יותר מהמחיר בדלתות – אם המחיר שלכם ביום האירוע בדלתות יהיה זהה או זול יותר מהמכירה המוקדמת אתם פשוט תפגעו במכירות שלכם ואנשים פשוט לא יגיעו לאירוע.
- הציעו כמה שלבי מכירה מוקדמת – כשאתם פוחים את המכירה תציגו את דרגות המחיר השונות, לדוגמא – 100 כרטיסים ראשונים ימכרו במחיר של 55 שקלים, לאחר מכן 100 כרטיסים ימכרו במחיר של 75, ה-100 האחרונים ימכרו ב95 שקלים. כשאתם מציגים שלבי הכרטיסים לקהל שמעוניין לרכוש אתם תחזקו את המכירות המוקדמות שלכם, בנוסף תלמדו איזה מחיר מושך את הכי הרבה מכירות לאירוע שלכם.
- אל תורידו את מחירי הכרטיסים אחרי שפתחתם מכירה – אם אתם עושים את זה אתם פוגעים לעצמכם במומנט המכירה, הלקוחות שרכשו כבר יתעצבנו עליכם ולא יגיעו יותר. במקום זאת תתחילו מהמחיר הנמוך ביותר ותעלו ככל שהמכירות והביקוש גדל.
- תוודאו שהקישור לאתר המכירה מופיע בכל מקום – תוודאו שאתם מפרסמים את הלינק למכירה בכל דרך אפשרית, בפייסבוק, באינסטגרם, באתר האינטרנט שלכם בפליירים המודפסים – כך תבטיחו שיהיו לכם מכירות 24/7.
- השתדלו לצאת עם האירוע מוקדם ככל האפשר – אנחנו ממליצים לצאת עם האירוע לפחות חודשיים מראש ולייצר מסה של מכירות שתוביל את האירוע שלכם ל SOLD OUT
אם יש לכם עוד שאלות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר והצוות שלנו ישמח לעזור לכם להגיע למקסימום תוצאות במכירת הכרטיסים שלכם עם מערכת למכירת כרטיסים מתקדמת ביותר