נמאס לה: ספוטיפיי חוסמת פרסומות פוליטיות

Nelly Weissfeld | 10.01.2020

שתפו את החברים

נמאס לכם לקבל פרסומות פוליטיות בכל פינה אפשרית? אז עכשיו יש אזור אחד שלפחות בו לא תשמעו אותן.
שירות הסטרימינג הפופולרי בעולם ספוטיפיי החליט לחסום פרסומות פוליטיות המשודרות בזמן ההאזנה אצל משתמשים רגילים אשר מקבלים פרסומות בזמן השימוש.
ההחלטה התקבלה בפתח הבחירות לנשיאות בארצות הברית אשר יתקיימו בעוד כאחד עשר חודשים במדינה. המהלך הזה תקף לארצות הברית ולא למדינת ישראל אשר לצערנו עומדת בפתח של בחירות בפעם השלישית בשנה אחת.
"בש

לב הזה, עדין אין לנו את היכולות במערכות, תהליכים ובכלים שלנו על מנת לוודא ולבדוק את התוכן הזה," נמסר מהחברה. " אנחנו נעריך מחדש את ההחלטה הזו בעת שנפתח את היכולות שלנו".

מספר המשתמשים ששומעים פרסומות בספוטיפיי עומד על 141 מיליון איש ואף אחד מהם לא עומד לשמוע שום פרסומת פוליטית מעיקה.
הנוהל החדש יכלול ארגונים פוליטיים כגון מועמדים כאלה שנבחרו ומתמודדים לתפקידים שונים, מפלגות וארגונים ללא מטרות רווח. עם זאת, החברה לא תחסום פרסומות פוליטיות המוטמעות צד ג' בפודקסטים אבל זה עדין יהיה נתון לנהלי התוכן של ספוטיפיי.

בהחלט צעד נבון מצד מחברת ספוטיפיי השבדית שהחליטו לא לקחת חלק בקרקס הבחירות שעומד לפוצץ כל אזור פרסומי שיש בארצות הברית. מבחינת הרווחים, המהלך מן הסתם הולך לפגוע ברווחים של החברה מפרסום פוליטי, אמנם החברה אינה חושפת כמה הרווחים האלה בדיוק אך מקורב טוען שזה גם ככה אינו חלק גדול ורוב הרווחים הפרסומיים של ספוטיפיי מגיעים מפרסומות של סרטים וסדרות.

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם