אמנם אלה לא הודעות SMS המפרסמות מסיבות כושלות, הלוואות, דיאטות וריטלין, אך גם מקרה של הודעות פרסומיות של פסטיבלים לטלפון האישי, יכול להוות מטרד לא קטן.
הפסטיבל הבריטי "פארקלייף" מתחרטים כנראה על הקמפיין הפרסומי שהם ערכו לאחרונה, מאחר והם נקנסו בסכום עתק של 110,000$ ממשרד נציב המידע הבריטי.
כחלק מההכנות לאירוע השנה והקמפיין הפרסומי שנלווה אליו, שלחו המארגנים הודעות SMS לטלפון האישי של מתעניינים. ההודעה נכתבה כאילו הגיעה מ"אמא" והודיעה על מכירת כרטיסים לאפטר פרטיז. דבר קטן שהמפרסמים לא חשבו עליו הוא שלא לכל באי הפסטיבל יש בעצם אימהות. וההודעות התמוהות גרמו לאי נוחות וצער לרבים מהמשתתפים. מקבלי ההודעות החליטו לפעול ולהתלונן לרגולציה הבריטית והנציבות קיבלה לא פחות מ-76 תלונות שונות.(!!)
רוס פריור בת ה-19, איבדה את אמה כשאר ההיא חלתה בטרשת נפוצה. רוס טענה כי פרצה בדמעות כאשר ראתה את ההודעה הזו. היא מספרת "בטלפון היה כתוב –הודעה חדשה מאמא, על אף שאלה היו רק שתי שניות של פאניקה, הן היו נוראיות כי היה כתוב בהן אמא".
http://www.youtube.com/watch?v=_BLjSDkN0yE