צ'אקי (Chuckie) בהאנגר 11 ת"א – 30.5

צוות האתר | 11.05.2013

שתפו את החברים

אתה לא צריך יותר מטראק מפציץ כמו 'Let The Bass Kick' – ההמנון של צ'אקי (Chuckie)- כדי להפוך את שנה טובה, אבל המפלצת ששוחררה היא רק ההתחלה של כוכב הדא'צ !

"בהתחלה לא הלך לי כלכך עם מוסיקת הדא'צ", הוא מודה. "אבל חברי דויד גואטה גרם לי להרגיש בנוח עם הקול אמיתי שלי, אז עכשיו רצים עם זה."


"אני באמת שמח שאני יכול לעשות דברים מטורפים שלי מאחורי העמדה והקהל מרגיש את זה", הוא אומר. "למדתי כלכך הרבה מסיבוב ההופעות בעולם."

כמה מרגעי השיא שלו כללו שיתופי פעולה עם גואטה "Fuck Me I'm Famous", באיביזה. במה ייחודית לצ'אקי בפסטיבל "Mysteryland festival." . פסטיבל הדא'צ השנתי , השנה צ'אקי ינגן סט של תשע שעות, משהו שהוא כבר מתכונן אליו כבר הרבה זמן!

למרות שלא היה לו הרבה זמן להיכנס לאולפן מאז "let the bass kick יצא לאור,בזמן האחרון סחט צ'אקי המון זמן אולפן, ואנחנו צריכים לראות את התוצאות – אלבום הבכורה שלו – בקיץ הבא.

צ'אקי כבר יכול להסתכל אחורה ולראות קריירה מפוארת , ממשיך לנוע קדימה לתוכניותיו העתידיות ולעורר את החשק שלו לטפס על סולם האמנים הבינלאומיים המוערכים . כתקליטן מצליח שערבוב ייחודי במינו שייך לו . שאפתן שמוכן לרוץ על העולם בגדול ! שימרו את עינכם קרוב אליו 🙂

צ'אקי יגיע להאנגר 11 בנמל ת"א בתאריך ה30 במאי , האירוע יתקיים במסגרת XL NIGHTLIFE .
כרטיסים ניתן להשיג כבר באתרינו!

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם