מוזיקת הארדסטייל צוברת תאוצה..

צוות האתר | 30.10.2014

שתפו את החברים

בסים חזקים וקצב מהיר-הכירו את הז'אנר שכבש את אירופה

ישנם הרבה סוגים של מוזיקה בעולם הedm, חלק מהם יותר מוכרים וחלק פחות. אך אחד שהתחיל לבלוט בשנים האחרונות הוא ההארדסטייל, יכול להיות שמספר קוראים פה מכירים כבר את הז'אנר. אך לאלו שלו, הכנו לכם את הכתבה הזאת שתעזור לכם להבין קצת יותר על הז'אנר העולה.

ההארדסטייל נוצר בהולנד לפני יותר מעשור. וכשמו כן הוא, הז'אנר הרבה יותר קצבי וחזק מהמיינסטרים, עם דגש על הרבה בסים חזקים. בתחילת דרכו הוא לא היה מוכר כל כך, ועם הזמן הוא התפתח וגדל, הרבה אמנים התחילו להפיק ולהשמיע הארדסטייל, מביניהם גם אמנים כמו coone, headhunterz, zatox, showtek ועוד רבים אחרים.

מעבר לכך, עם תופעת הפסטיבלים התופסת תאוצה, מתקיימים במהלך כל שנה מספר פסטיבלים גדולים מאוד של הז'אנר, הגדול והמוכר ביותר היום הוא פסטיבל הQ-dance בהולנד.

כיום, אפילו אמנים רבים מוכרים מסצנת המיינסטרים התחברו לז'אנר הייחודי והתחילו להפיק שירים בהשראתו, בשילוב עם אמני הארד סטייל מוכרים. האחרונים שעשו זאת הם w&w ששילבו כוחות עם אמן ההארדסטייל ההולנדי הנצחי headhunterz, בשני שירים חדשים בשם shocker וwe control the sound שבטח יצא לחלק מהקוראים לשמוע בלייב בפסטיבל -424 במצדה שהתקיים בשבוע האחרון, ובו הופיע הצמד המצליח.

בנוסף, דיג'יים מוכרים התחילו להשמיע שירי הארד סטייל בסטים שלהם, בעיקר בפסטיבלים הגדולים כגון טומורולנד. הבולט מביניהם הוא הדיג'יי מספר 1 בעולם כיום-הארדוול, שאין כמעט סט אחד שלו שהוא לא סוגר עם שיר הארד סטייל מטורף ומקפיץ.

אך למרות העלייה הגדולה של הז'אנר, נראה שהוא עדיין לא הספיק להגיע לישראל, כמו בהרבה מקומות אחרים. הוא נפוץ בעיקר באזור אירופה, ולאחרונה הוא גם התחיל להשתלב חזק בסצנה בארה"ב. עם קצת תקווה אולי גם בארץ נתחיל לשמוע יותר הארדסטייל ועוד הפקות שלו מאמנים ישראלים.

נכון, ההארדסטייל הוא ז'אנר שונה בהרבה מהמיינסטרים ולא קל להתרגל אליו כל כך מהר, אך גם בו אתם תמצאו עניין רב ושירים שידהימו אתכם וירעננו אתכם קצת מכל המיינסטרים. בשביל זה הבאנו לכם מספר אמני הארדסטייל מצליחים בעולם שיעזרו לכם להכיר את הז'אנר טוב יותר:

Coone


Headhunterz


D-block & S-te-fan

Psyko Punkz

Brennan Heart


נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם