לנה דל ריי בישראל – אודי אפלבויים מסרב לאכזב!

צוות האתר | 10.07.2014

שתפו את החברים

לנה דל ריי בישראל – אודי אפלבויים מסרב לאכזב!

אחרי שהביא לארץ כוכבים ענקיים דוגמת אלאניס מוריסט, הקילרז, ג'סטין טימברלייק ודיוויד גואטה, מכה המפיק הכול יכול אודי אפלבויים שנית עם המופע המיוחד של Lana Del Rey בישראל.

לנה דל ריי בישראל - מתוך האתר העולמי של דל ריי
לנה דל ריי בישראל – מתוך האתר העולמי של דל ריי

זהו מופע ייחודי ומכיוון שהוא נתון בידיו האמונות והמנוסות של המפיק הענק אנו יכולים לקנות כרטיסים בראש שקט ולדעת כי המופע יהיה הצלחה מסחררת. פעמים רבות, מה שקורה מאחורי הקלעים הוא המפתח להצלחה על הבמה ומכיוון שמדובר בהפקה של אפלבויים, אנו יודעים כי לנה דל ריי בישראל תהיה אחת ההפקות המוצלחות שראתה ארצנו הקטנטונת, הפקה שתצטרף לשרשרת הצלחות מוכחות של אמנים ענקים שהשאירו חותם על הקהל הישראלי, כשאודי אפלבויים מאחורי הקלעים.

לרכישת כרטיסים למופע של לנה דל ריי בישראל >>

Lana Del Rey ואודי אפלבויים – שילוב מרהיב שאסור לפספס.

לנה דל ריי - מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי שלה
לנה דל ריי – מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי שלה

השילוב המנצח של מפיק על וזמרת סופר מוכשרת כמו Lana Del Rey מבטיח לנו תענוג ייחודי שלא כדאי לפספס ולא כדאי לוותר עליו בשום אופן.

אם הגעת לכאן עקב חיפוש אחר "לנה דל ריי כרטיסים", כדאי לדעת שמורגש מחסור בכרטיסים להופעה וזאת מכיוון שכמעט ואזלו כל הכרטיסים למופע להופעתה של הזמרת.

אכן זהו אות כבוד ללנה דל ריי אך יש להודות כי להפקה גם כן יש חלק ויד בדבר. ההפקות של אפלבויים מצטיינות בהשקעה העצומה בכול פרט ופרט בכדי שהקהל יזכה לטוב ביותר, כאשר שום דבר לא מושאר ליד המקרה. ההצלחה מתחילה בבחירה של הזמרים החמים ביותר בסצנת המוזיקה העולמית, במקרה שלנו האחת והיחידה Lana Del Rey אשר שמה הולך לפניה במפת המוסיקה העולמית. כל הטוב הזה ממשיך בבחירה במיקום הטוב ביותר להופעות בישראל, גני התערוכה בתל אביב ונשען על כך שההפקה של אפלבויים מקפידה על נתינת השואו הטוב ביותר לקהל ולקוני הכרטיסים.

[soundcloud url="https://api.soundcloud.com/tracks/157140383" params="auto_play=false&hide_related=false&show_comments=true&show_user=true&show_reposts=false&visual=true" width="100%" height="450" iframe="true" /]

מי שהיה בהפקה של אפלבויים סביר שירוץ ויקנה כרטיסים מהר ומי שלא – חובה לחוות! כאמור, אין הרבה מהם ולכן מומלץ בחום לקנות את הכרטיסים עוד היום ולקחת חלק כצופה בהפקה שלא מהעולם הזה, בהופעה של לנה דל ריי, ממש כאן בישראל.

לנה דל ריי בישראל – והבטיחו את מקומכם בהופעה שלה כבר כעת!

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם