פרינטוורקס

התגעגעתם? מועדון PRINTWORKS חוזר

Nelly Weissfeld | 30.09.2024

שתפו את החברים

המועדון הלונדוני האגדי, פרינטוורקס, צפוי לחזור לפעילות לאחר שהרשויות אישרו תוכנית לשיפוץ ופיתוח מחודש. הידיעה הזאת הסעירה את התעשייה ואת המעריצים ברחבי העולם, שכן המועדון נחשב לאחד המקומות הטובים והמפורסמים ביותר בז'אנר המוזיקה האלקטרונית, ואפילו היווה מוקד עלייה לרגל עבור חובבי מוזיקה מכל קצוות תבל.

פרינטוורקס ממוקם באזור CANADA WATER בדרום-מזרח לונדון, ונפתח בשנת 2017, במבנה שהיה בעבר בית הדפוס הגדול ביותר במערב אירופה.

במהלך השנים הפך המועדון לאחד מהידועים בעולם, בזכות העיצוב הייחודי, מערכת הסאונד המתקדמת, התאורה המרהיבה, וכמובן ליין אפ שהביא אליו את מיטב האמנים הבינלאומיים. בשנת 2022 הוחלט לסגור את המועדון לטובת פיתוח אזורי ובנייה חדשה, והידיעה הזאת נחתה כמכה קשה על המעריצים ועל התעשייה.
עם זאת, נראה שהמזל האיר פנים: כעת נודע כי פרינטוורקס לא ייהרס אלא יעבור שדרוג נרחב וישתלב בתוכנית הפיתוח האזורית של CANADA WATER. על אף השיפוץ, ניתנה התחייבות לשמר את הייחודיות של המועדון ולהמשיך את המסורת החזקה שלו. המועדון ישופץ כך שיוכל לארח מגוון רחב של הופעות ואירועים, כולל הופעות חיות, תערוכות וחוויות אמנותיות ייחודיות.

ייתכן שההחלטה לשמור על המועדון ולא להקים במקום עוד קניון משעמם נבעה במידה רבה מהצלחת קמפיין SAVE PRINTWORKS, שזכה לאלפי חתימות, כולל אמנים, אנשי חיי לילה ותומכים נוספים. הקמפיין הדגיש את חשיבותו התרבותית של המקום ואת תפקידו ביצירת מרחב לביטוי יצירתי בלונדון.

השיפוץ יחל בקרוב, והתכנון הוא לפתוח את פרינטוורקס מחדש בשנים הקרובות.

 

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל

קראו עוד על:

שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם