x

שתפו את החברים

בארץ

שיתוף get_template

RAVERS OF ISRAEL present: AFTERLAND | SKAZI

  • 29.08.2024
  • בארבי, נמל יפו תל אביב
  • 23:59
  • הכניסה מגיל 18+, מתחם 25+ נפרד
החל מ- 129
לרכישת כרטיסים
מד כרטיסים

נותרו כרטיסים בודדים!, הזדמנות אחרונה להצטרף!



97% מהכרטיסים נמכרו

AFTERLAND - SKAZI

סוף סוף זה קורה: אפטר הפסטיבלים הרישמי של ה- 🇮🇱❤️🇮🇱 RAVERS OF ISRAEL
אחרי קיץ מלא בפסטיבלים מסביב לגלובוס ונציגות מרגשת במיוחד שלנו על הבמות והרחבות השונות,
אנחנו נרגשים לחזור למגרש הביתי עם רייב אפטר טומורלנד חלומי- בכיכובו של האמן הכי פטריוטי שלנו שעשה הכי הרבה רעש בתקופה האחרונה בזכות הסט כחול לבן למען החטופים והחיילים בטומורולנד: SKAZI האחד ויחיד!

אז למרות ועל אף המצב המורכב במדינתנו האהובה, אנחנו ממשיכים להוכיח את הכוח והעוצמה של קהילת הרייברים של ישראל, שאף אחד לא יעצור אותנו, ושלעולם לא נפסיק לרקוד!

בליינאפ:

SKAZI

סקאזי הלא הוא אשר סויסה, הוא ללא ספק אחד מאמני המוזיקה האלקטרונית המפורסמים והמוכשרים ביותר שאי פעם יצאו מישראל. עוד הרבה לפני שהמוזיקה אלקטרונית פרצה לתודעה בארץ, סקאזי כבר כבש במות מרכזיות בפסטיבלים ברחבי העולם כיכב במועדונים הנחשבים ביותר והכה גלים בתעשייה הבינלאומית. סקאזי הוא שם ידוע בכל בית בישראל והלהיטים הגדולים שלו שהפכו להמנוני המסיבות האהובים במדינה – HIT AND RUN ו- OUT OF SPACE, הם קלאסיקות שכל רייבר בארץ מכיר. אשר ידוע בוורסטיליות הייחודית שלו שמתפרשת על פני מגוון ז'אנרים מוזיקליים. מרוק ומטאל, לפסיי וטכנו – הבחור הזה הוא גאון מוזיקלי.

במשך קריירה בת יותר מ-20 שנה, הוא הוציא סינגלים, אלבומים, השתתף בתוכניות טלוויזיה, פתח לייבל ואף יצאה פחית משקה אנרגיה ממותגת עם דמותו. בשנים האחרונות סקאזי ממשיך ונותן את אותותיו בכל רחבי העולם. שיחרורים בלייבל של KSHMR, שיתוף פעולה עם האחיות NERVO ועוד. לסקאזי יש גם צד של טכנו מלודי אשר בו הוא ממותג כ "אשר סויסה". כמו כל דבר שהוא עושה, גם הפרויקט הזה הצליח מאוד והוא שיחרר טראקים מוצליחים רבים כמו UNITY בלייבל של מיס מוניק (SIONA RECORDS). ראוי לציון בשיתוף הפעולה עם הכוכבת האוקראינית הטראק ELECTRIC אשר הגיע למיליוני השמעות ברחבי הרשת. בשנת 2021 אשר עשה יותר מ-150 הופעות במסגרת ה- BUZZING TOUR יחד עם המפיקה קורולובה ואף שיחרר איתה אלבום משותף בשם UNDER THE MOONLIGHT. בשנת 2022, אשר שיתף פעולה עם הכוכב הבלגי לייק מייק בטראק המצוין AWAKING שאף הופיע באפטרמובי הנוצץ של הפסטיבל באותה השנה. השנה המשיכה לו מצוין והוא שיחרר את THE PULSE OF THE MACHINE – טראק משותף יחד עם SEVENN בלייבל הנחשב – REVEALED RECORDINGS

מעבר להיותו אמן בינלאומי מצליח סקאזי הוא פטריוט אמיתי. מפרוץ המלחמה הוא נרתם במלוא המרץ לפעילות בלתי פוסקת במערך ההסברה הלאומי ברשתות החברתיות ובתקשורת הארצית, הוא הופיע עשרות פעמים בהתנדבות מול חיילי צה"ל הגיבורים והשיא היה בסט כחול לבן המרגש בטומורולנד שהוקדש לכוחות הביטחון ולחטופים כשהוא עטוף ומוקף בדגלי ישראל על העמדה. אז תכינו את הרגליים ואת הדגלים כי סקאזי הולך להעיף לנו את הצורה בסט עוצמתי ומרגש במיוחד!!


MS. ELIN LISO

אלין ליסוגורסקי AKA הידועה בשם הבמה MS.ELIN LISO, היא  דיג׳אית אמנית ויוצרת שהתחילה את דרכה ב2018 ובתוך זמן קצר הספיקה לקבל הכרה בינלאומית, וניגנה ברחבי העולם לצד שמות בינלאומיים גדולים כמו: Fisher, Waff, James Hype במקביל היא חתומה בלייבלים Whoyostro, Reecords, Hustler Trax, Candy Flip

הסאונד היחודי שלה מאופיין בשילוב הקלאסיק האוס לבין הטק האוס עם השפעות מז׳אנר הUK והג׳אז, אלין תפתח את הרייב ותחמם לנו את האווירה כמו שרק היא יודעת

ALMOG NAOR         

עם עליה מטאורית בשנה האחרונה, אלמוג צובר רקורד מרשים בסצנה וממצב את עצמו כאחד האמנים האהובים והמבוקשים בקהילה שלנו כשברזומה שלו סטים לצד אמנים בינלאומיים מובילים בתעשייה Dannic, Jonas Blue, Quintino, Matisse & Sadko ועוד. בעזרת חתימת סאונד ייחודית וסטים מחשמלים ומדוייקים שמשלבים בין שמחה ורגש וחיבור מיוחד לקהל, אלמוג מוכיח כל פעם מחדש שהוא מביא חוויה ייחודית ועוצמתית לכל רייב.

אחרי הסט הבלתי נשכח במגה-רייב שלנו בגגרין ופידבקים מעולים, אנחנו שמחים להחזיר את אלמוג לבמה המרכזית לסט פרוגרסיב האוס מרגש ואנרגטי במיוחד.

R-CHY
בהופעת בכורה מרגשת באירוע של Ravers of Israel, קבלו את R-CHY, הלא הוא ארז ארצ'י, בן 29 מישראל. המפיק המוכשר הוא כוכב עולה בז'אנר ה-EDM, עם טראקים שכבשו את יוטיוב עם 50 מיליון צפיות וגרפו מעל שני מיליון השמעות בספוטיפיי! אין ספק שארצ'י הוא אחד האמנים המובילים והמשפיעים ביותר בסצנה המקומית בתקופה האחרונה.

R-CHYזכה לתמיכה מצד כוכבי על כמו אלן ווקר, דון דיאבלו וטייסטו – הישג שרק הטובים ביותר מצליחים להגיע אליו בסצנה הזו. הטראקים שלו נוגנו על הבמות הגדולות בעולם, כולל פסטיבלים כמו לולפלוזה, אולטרה, וטומורולנד האהוב שלנו.

ההצלחה של ארצ'י ממשיכה לצבור תאוצה. לאחרונה הוא החתים שני טראקים בלייבלים הנחשבים – REVEALED RECORDINGS של הארדוול ו-SMASH THE HOUSE של הכוכבים דימיטרי וגאס ולייק מייק.

הסטים של ארצ'י ידועים בשילוב הייחודי של EDM סוחף עם האוס מגניב, שמביא משב רוח רענן ומקורי. האנרגיה והאווירה המיוחדת שארז יוצר מתאימות בצורה מושלמת למסיבות הרייברס שלנו, אז תתכוננו לשבור את הרחבה!

Guardelion
אביעד משה בשם הבמה Guardelion הוא אמן הארדסטייל מוביל שמחתים טראקים באופן קבוע בלייבלים הכי גדולים בתעשיית ההארדסטייל העולמית ביניהם Q-Dance, Scantraxx, Riox ועוד.
אביעד צמח מתוך קהילת Life is Hardstyle הישראלית עד להופעת הבכורה שלו ב2023 בפסטיבל הענק Decibel וב2024 בפסטיבל הכי נחשב בסצנה, Defqon.1, כשבתווך הספיק לפרוץ את הגבולות ולנגן בפריז בפסטיבל שאירחה לא אחרת מאשר Hysta.
במהלך הדרך עלה יחד על במות עם האמנים הכי גדולים בסצנה כמו HardDriver, Unresolved, Refusion, ועוד Guardelion ינגן את סט הסגירה ב AFTHERLAND אז תכינו את הרגליים רייברס כי קל זה לא הולך להיות!!

בארבי נמל יפו

נמל יפו תל אביב | בארבי

בארבי נמל יפו - מועדון הבארבי אשר נפתח במשכנו החדש בנמל יפו הוא ללא ספק מהמועדונים המרשימים ביותר שנראו אי פעם בישראל. במקום חלל עוצמתי, במה גרנדיוזית, גלריות מעוצבות, ומערכות סאונד ותאורה מהמתקדמות בעולם

לרכישת כרטיסים

שתפו את החברים

מהאינסטגרם

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם