x

שתפו את החברים

Sold Out!

100% מהכרטיסים נמכרו

בארץ

שיתוף get_template

EDM Festival TLV 2019

  • 14.11.2019
  • ביתן 2, תל אביב
  • 22:30
  • הכניסה מגיל 18+
החל מ- 260
לרכישת כרטיסים

EDM Festival Tel Aviv 2019

שנים של תכנונים, אין ספור חזרות לשולחן השרטוטים ואלפי חלומות בהקיץ קורמים עור וגידים והופכים למציאות.

5 דיג'יים בין-לאומיים מתאגדים על במה שתוכננה עד הפרט האחרון בסטנדרטים שעוד לא נראו בשום הופעה בישראל, תתכוננו להפקה הכי גדולה שנחתה בישראל אי פעם. EDM Festival TLV , ביתן 2 האגדי, תל אביב.
חמישי 14.11.19

בואו לקחת חלק בהפקה שכולם הולכים לדבר עליה, כבר עכשיו.

 

KSHMR

הדיג'יי שכבש את הסצינה בסערה עם כניסת הבכורה הגבוהה ביותר ברשימת "100 הדיג'יים הטובים בעולם לשנת 2015", מגיע לסיבוב אחד נוסף מול הקהל הישראלי! ארבע שנים לאחר הרגע ששינה את חייו, ושנתיים אחרי הפקה תל-אביבית שהוגדרה כהצלחה מסחררת, קשמיר ממשיך לייצא להיטים בין-לאומיים, לכבוש יעדים ולפתח כישרונות צעירים בלייבל עצמאי משגשג העונה לשם "דרמה". חזק יותר, גדול יותר וטוב יותר מתמיד- האם אתם מוכנים לסט של קשמיר בתל אביב?

Oliver Heldens

הכוכב שהעיר את השאפל מהמתים והכניס את הפרוגרסיב עמוק לתוך הוורידים של התעשייה, אוליבר הלדנס האגדי הוא הדיג'יי התשיעי הטוב בעולם כיום על פי הרשימה היוקרתית של מגזין "DJ MAG". עם צליל ייחודי של פיצ'ר האוס מעורבב טוב עם טאק-האוס ונגיעה של קסם אישי, הלדנס מקפיץ רחבות שלמות על הרגליים הופך כל הופעה שלו להרפתקה מטורפת אחרת.

Dash Berlin

13 שנות ניסיון הפכו את דאש ברלין לאחד מהמותגים המקצועיים והכישרוניים בעולם. הילד ההולנדי שהתחיל על מערכת תופים ביתית מעולם לא חשב שימצא את עצמו מככב על במות טומרולנד, אולטרה, לולה פלוזה ושאר פסטיבלי ענק חלומיים. כשהוא מייצג טריו של מפיקים מוכשרים שהוציא לאור להיטים חוצי יבשות במשך שנים על גבי שנים של עשייה על הבמות ובאולפנים, כוכב הטראנס והפרוגרסיב לא מפסיק לזרוח, ונדמה שגם לא הולך לעצור. ג'פרי סוטוריוס חוזר להמם את תל אביב !

Mike Williams

מייק וויליאמס הוא תופעת העל של תעשיית המוזיקה האלקטרונית. ילד הפלא החדש של הסצינה בסך הכל בן 22, אך כבר נחשב לבן טיפוחיו של טייסטו ולאחד מהכישרונות המפתיעים והמבטיחים של הסצינה. להיטי הענק שלו מכבבים בסטים של עשרות אמני ענק, רוב ההופעות שלו כבר מזמן הפכו לסולד אאוט מהיר ולאחר שכבש את הבמה המרכזית של פסטיבל הטומרולנד השנתי, הוא הוכיח לכולם שהעתיד קרוב מתמיד.

Rising Dust

ג'ון אהרון ועמי דהאן הם צמד טראנס ישראלי ששבר את תקרת הזכוכית והפך להרכב בין-לאומי מרסק רחבות. עם מאות אלפי עוקבים, מיליוני צפיות ומאזינים מסביב לעולם, צמד טראנס הפסיכודלי נחשב לאחד מהטובים בתחומו ולשני מפיקים שיודעים להפוך כל אירוע לחגיגת ענק של מוזיקה צבעונית ומרתקת. בעלי ניסיון מכובד בפסטיבלים הטראנס הגדולים בגלובוס, עמי וג'ון מתכוננים לשוב לישראל עבור הפקת ענק אחת גדולה, במטרה להשאיר חותם על אירוע שלא יישכח לעולם.

 

ביתן 2 (גני התערוכה)

תל אביב | ביתן 2

חוד החנית של הפקות מוזיקאליות גדולות.
בעוד שהוא מחזיק בתואר של אחד מאולמות האירועים והתערוכות הגדולים בארץ- אם לא הגדול מכולם, ביתן 2 הוא אחד מהלוקיישנים הנוצצים ביותר בישראל עבור הפקות בקנה מידה עצום.
הביתן מורכב מחלל ענק של כ-50,000 מטר רבוע, לובי כניסה מפואר וגג הצופה לעבר תל אביב. כמו כן, הלוקיישן היוקרתי מכיל חנייה מרובה, שכן גם הוא שוכן במרכז הירידים.

חניונים בקרבת מקום: חניון תת קרקעי ביתן 2, חניון גני יהושע, חניון אייזק רמבה ועוד.

לרכישת כרטיסים

שתפו את החברים

מהאינסטגרם

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם