x

שתפו את החברים

Sold Out!

100% מהכרטיסים נמכרו

בארץ

שיתוף get_template

Jay Hardway (ג'יי הארדווי) בישראל

  • 31.03.2018
  • האומן 17, תל אביב
  • 23:00
  • הכניסה מגיל 18+
החל מ- 115
לרכישת כרטיסים

Jay Hardawy (ג'יי הארדווי) בישראל

ג'יי הארדווי הוא אחד המפיקים והשמות הכי אהובים בסצינת המוזיקה האלקטרונית העולמית. ג'יי מופיע בקביעות ברחבי העולם, בפסטיבלים, מועדונים, תוכניות רדיו ועוד. קריירת המוזיקה של ג'יי החלה בגיל 14 בהולנד, כשעקב באדיקות אחר היוצרים הגדולים באותם ימים כשמוזיקה אלקטרונית החלה לתפוץ תאוצה ברחבי העולם ובאירופה בכלל. ג'יי אחראי על מליוני השמעות ומכירות טראקים ברחבי העולם, תודות לסאונד יחודי ויצירתיות מיוחדת השמורה רק למפיקים המיוחדים ביותר.

מחיר מיוחד עד יום חמישי בשעה 22:00

הטרק הראשון של ג'יי בא כשעבד יחד עם ילד פלא, אז רק בן 16, מרטין גריקס, על השיר Registration Code. השיר הזה סימל את ההתחלה של החברות והשותפות המופלאה שממשיכה עד היום הזה. השיתוף פעולה הבא שלהם בלייבל של Spinning הניב את התוצאה של השיר Wizard. השיר הגיע למקום הראשון באתר Beatport תוך שבוע, וכיום עומד על לא פחות מ 200 מליון צפיות ביוטיוב. ג'יי גם עובד עם השמות הגדולים האחרים בעולם, דוגמת DVBBS, Firebeatz, Bassjackers ועוד.

חוץ משיתופי הפעולה, לג'יי יש הצלחות גדולות בהפקות שהוא עושה בעצמו, דוגמת Bootcamp, ו Electric Elephants ב 2016 ג'יי נכנס בפעם הראשונה ל 100 הדיג'יים הגדולים בעולם בדירוג הבינלאומי של DJ Mag, לג'יי כיום מעל 1.5 מליון השמעות בספוטיפיי, ומליון לייקים בעמוד הפייסבוק.

ג'יי הארדווי יופיע בישראל במסיבת פסח במועדון האומן 17 וכמות הכרטיסים מוגבלת. במהלך האירוע, יקחו חלק גם קולגות ישראליות כמו יוצר הפסיי טראנס המפורסם BUBBLE והכוכב הישראלי העולה RIVERO

מכירת הכרטיסים החלה.

PESACH RAVE

ג'יי הארדווי (26) הוא שם הבמה של הדיג'יי Jobke Pieter Hendrik Heiblom (באמת עדיף ג'יי הארדווי) והוא מגיע אלינו, איך לא, מהולנד!
הבחור הכה מוכשר אך הצנוע הזה שמגדיר את עצמו כ"בחור הולנדי רגיל" החל ללמוד לתקלט בגיל 14, אך את הפריצה הגדולה שלו הוא חייב לאחד והיחיד -מרטין גריקס. השניים הם חברים טובים והם החלו לתקלט ולשתף פעולה בטראקים עוד לפני הפריצה הגדולה של גריקס.

הקריירה המוזיקלית של הארדווי החלה בשנת 2012, כאשר שיחרר ביחד עם מרטין גריקס את הטראק Registration Code.
הטראק הופץ חינם בסאונד קלאוד ותפס את תשומת ליבם של החליפות הגדולות של הלייבלים ההולנדיים.

הטראק האחרון שלו "Golden Pineapple" שוחרר ביוני האחרון והיה לאחד הטראקים המושמעים ביותר במסיבות ופסטיבלים בקיץ, השנה נכנס הארדווי למקום ה-68 במצעד הדיג'יים המובילים בעולם של דיג'יי מאג, עליה מרשימה של 21 מקומות!

וכך בשנת 2013 הוציאו השניים את הטראק Error 404 בלייבל של סאנדר ואן דורן- "דורן רקורדס". באותה שנה, השניים הוציאו יחד את שיתוף הפעולה המוצלח ביותר שלהם- Wizard.
הטראק (נכון להיום 213 מיליון צפיות ביוטיוב!) שוחרר על ידי ענקית מוזיקת הדאנס ספינין רקורדס (עוד לפני שגריקס נכנס איתם לתביעות משפטיות) והיה לאחד הלהיטים הגדולים ביותר של כל פסטיבל אפשרי באותה שנה. הארדווי מספר שחברת התקליטים שמעה את הטראק ואמרה לגריקס שהם רוצים את זה, וגריקס הודיע שהטראק שייך גם לג'יי הארדווי אז הם צריכים להחתים גם אותו (בחור זהב או מה?) וכך הטראק היה למקפצה הגדולה ביותר של ג'יי הארדווי לליגה של הגדולים.

הסגנון של ג'יי מאופיין בביג רום ובפרוגרסיב האוס ובין שיתופי הפעולה שלו אפשר למנות את- DVBBS , Firebeatz, Bassjackers ומייק הוקינגס.

האומן 17 תל אביב

תל אביב | האומן 17

המועדון המיתולוגי של העיר הכי תוססת בארץ.
עם הרזומה המרשים ביותר בישראל, "האומן" המפורסם בנוי מארבעה חללים גדולים המכילים צמד רחבות מרכזיות בעלות מערכות סאונד משוכללות, מערכות תאורה מתקדמות וחדר צ'יל אאוט מרווח.
המועדון שוכן בלב שכונת פלורנטין, שידועה בשלל הברים, המסעדות ובתי הקפה שלה- אשר פתוחים גם הם עד השעות הקטנות של הלילה.

חניונים בקרבת מקום: אחוזת החוף אליפלט (אליפלט 4). אחוזת החוף אלפסי (אלפסי 12), חניון הרצל (הרצל 69) ועוד.

לרכישת כרטיסים

שתפו את החברים

מהאינסטגרם

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם