פסטיבל בחוף הכינרת – ISLE OF DREAMS – אוגוסט

צוות האתר | 29.06.2014

שתפו את החברים

פסטיבל בחוף הכינרת – ISLE OF DREAMS

ISLE OF DREAMS, פסטיבל המוזיקה האלקטרונית המוביל ובשורה אחת עם פסטיבל איביזה – ספרד, מגיע אלינו בתאריכים 7-9 לאוגוסט ויהווה חווית קיץ אמיתית!
לא, אנחנו לא שולחים אתכם לספרד וגם לא ליוון, אלא לפה, לחוף דוגית בכינרת! אתר זה הוכר על ידי מפיקים ואמנים של מוזיקה אלקטרונית כאתר מרכזי וחשוב. מפיקי הפסטיבל צופים שזה יהיה מוקד עלייה לרגל שימשוך אחריו חובבי מוזיקה אלקטרונית מכל העולם!

פסטיבל על חוף הכינרת

פסטיבל איסל אוף דרים הינו פסטיבל ראשון מסוגו בחוף הכינרת אשר מציע הופעות מוזיקה אלקטרונית מכל הז'אנרים, חנויות ומסעדות ואפילו אתר לינה ייעודי לקמפינגים. אתר זה יופרד מאתר ההופעות והכניסה אליו תהיה רק למי שרכש כרטיס. כרטיס לקמפינג יקנה לכם נקודת לינה בה תוכלו להניח את האוהל שלכם. חוגגים פסטיבל באוגוסט ומבלים את חופשת הקיץ שלכם בענק!

סטיב איוקי האחד והיחיד

אומן המוזיקה האלקטרונית של העידן העכשווי, סטיב איוקי, ייקח חלק בפסטיבל. סטיב איוקי בישראל יעבוד מתחילת אוגוסט להכנת הופעתו בפסטיבל כנדרש ולתת לכם ליהנות משלל יצירותיו בצורה המיטבית ביותר. פסטיבל אלקטרוני בכינרת הנו פרויקט אשר צפוי להימשך שנים רבות ולקנות לעצמו מעמד דומה לזה של פסטיבל איביזה וטומורואולנד הידועים כפסטיבלים אלקטרוניים בעלי שם עולמי.

מוזיקה אלקטרונית על המוזה של הכינרת

השילוב בין מוזיקה אלקטרונית למוזה הבוקעת מחופי הכינרת הוא שילוב מנצח אשר ייצור אווירה שטרם נראתה באזור. האפשרות שלכם ללון במתחם תקנה לכם את האופציה לישון אחרי שירה וריקודים עם סטיב איוקי או לנוח אחרי ששמעתם את אביצ'י, אקסוול וגם אפרוג'ק – היש יותר טוב מכך?

כדאי להסדיר את כרטיסיכם כבר כעת על מנת למנוע גמר מלאי

נושמים מוזיקה אלקטרונית?
הצטרפו אלינו באינסטגרם ובטלגרם לעדכונים, הטבות וידיעות בלעדיות לפני כולם.
מכורים ממש? הצטרפו לקהילת הרייברים של ישראל


שתפו את החברים

עשוי לעניין אותך

נשמח לשוחח אתכם

צרו איתנו קשר

07-777-84449

בימים א'-ה' בין השעות 10:00-20:30

x
נשמח לשוחח איתך

אנא מלאו את הפרטים ונדבר בהקדם